AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg satt på nettet i går , og tøyset med en fyr som jeg hadde datet. Jeg er så vant med at de begynner å prøve seg sexuellt på meg... og han begynte å hinte gradvis..... og jeg ble nyskjerrig på å finne ut om han var som alle de andre, så jeg svarte og prøvde å finne ut om han virket interessert ut i sex med meg. Jeg fikk høre en haug med ville historier... altså hans sexuelle historier. Så spurte han om vi kunne hjelpe hveandre litt sexuellt, og jeg var jo tennt der og da, og sa ja.... og avtalte dag og alt sammen... Nå angrer jeg..... Jeg vil ikke ha sex og thats it, og dette kan jo ende slik, selv om han sier at det kan bli forhold ut av det...... Huff jeg er sprø.. Men jeg var i et frustrert hjørne selv . Noen som kjenner seg igjen i det jeg gjorde? Hvordan vri seg lurt unna? Anonymous poster hash: 29f27...e6e
Gjest black nailpolish Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Si du ikke vil likevel? 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Er det ikke bare å si du angrer og at du vil vente? Hvis han virkelig er interessert i et forhold så har han ikke noe imot det Anonymous poster hash: 917ee...6b0 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Er det ikke bare å si du angrer og at du vil vente? Hvis han virkelig er interessert i et forhold så har han ikke noe imot det Anonymous poster hash: 917ee...6b0 Ja, jeg skal finne på en unnskyldning for å vri meg unna. Jeg tror at han er litt gira på å begynne i feil ende... Han sier at han mener at sex er ikke noe å vente med. Det er bare slik han ser på det, og det er ikke noe galt med dama av den grunn. Jeg synes fyren er fin, og tiltrekkende, men vet at etter erfaringer at det blir galt for meg å begynne i den enden...... Jeg ble bare litt revet med i går hehe. Jeg finner på en unnskyldning.... at noe kommer i veien Sier at jeg har fått mensen eller noe hehe Anonymous poster hash: 29f27...e6e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 si du har mensen Takk for en god ide Jaja, mannfolk som er så sexfokuserte fortjener å bli litt tullet med de og av og til Anonymous poster hash: 29f27...e6e 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Vær nå heller ærlig og si at det blir feil for deg, at du ikke er klar. Anonymous poster hash: c0d9a...c6c 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Takk for en god ide Jaja, mannfolk som er så sexfokuserte fortjener å bli litt tullet med de og av og til Anonymous poster hash: 29f27...e6e eeh? nei du er barnslig som spiller et spill. og om han er så sex fokusert som du vil ha det til så heller finn deg noen som ikke er slik Anonymous poster hash: 4e52a...318 4
Sjokoladenøtt Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Hahah, det der har jeg gjort et par ganger også.. Jeg har vanligvis bare sagt at jeg ombestemte meg, eller ikke hadde så lyst allikevel 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Vær nå heller ærlig og si at det blir feil for deg, at du ikke er klar. Anonymous poster hash: c0d9a...c6c enig. slik mindgames er forbeholdt 14isser Anonymous poster hash: 4e52a...318 1
sjonkelrolf Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Ja, jeg skal finne på en unnskyldning for å vri meg unna. Jeg tror at han er litt gira på å begynne i feil ende... Han sier at han mener at sex er ikke noe å vente med. Det er bare slik han ser på det, og det er ikke noe galt med dama av den grunn. Jeg synes fyren er fin, og tiltrekkende, men vet at etter erfaringer at det blir galt for meg å begynne i den enden...... Jeg ble bare litt revet med i går hehe. Jeg finner på en unnskyldning.... at noe kommer i veien Sier at jeg har fått mensen eller noe hehe Anonymous poster hash: 29f27...e6e Hva er galt med å si det som det er? At du ikke har lyst? Har du ikke ryggrad nok til å si sannheten? Hvorfor må dere jenter alltid komme med dårlige unnskyldninger? Og hvis fyren har karakter, så har han å avfinne seg med et klart Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Hahah, det der har jeg gjort et par ganger også.. Jeg har vanligvis bare sagt at jeg ombestemte meg, eller ikke hadde så lyst allikevel Godt å høre at jeg ikke er alene om å finne på slike "barnslige" sprelll Men det var litt gøy der og da. Hadde det morro med å høre hva han sa osv ...siden jeg har møtt han inreal.... Han ser jo ordentlig ut, og oppførte seg helt ordentlig på daten, derfor så synes jeg det var så utrolig morsomt.... Men nå angrer jeg som sagt på at jeg tullet og sa at jeg ville det .... Han er tiltrekkende, men jeg er redd å ha sex for tidlig.... for det er så dumt hvis det skjærer seg da Anonymous poster hash: 29f27...e6e
sjonkelrolf Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Men hva er det som gjør at du ikke kan være ærlig og må gjemme deg bak hvite løgner?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Men hva er det som gjør at du ikke kan være ærlig og må gjemme deg bak hvite løgner? Lurer jeg og på. Dårligutgangspunkt å stare et forhold med løgn og lureri.Anonymous poster hash: 4e52a...318 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Ja, jeg skal finne på en unnskyldning for å vri meg unna. Jeg tror at han er litt gira på å begynne i feil ende... Han sier at han mener at sex er ikke noe å vente med. Det er bare slik han ser på det, og det er ikke noe galt med dama av den grunn. Jeg synes fyren er fin, og tiltrekkende, men vet at etter erfaringer at det blir galt for meg å begynne i den enden...... Jeg ble bare litt revet med i går hehe. Jeg finner på en unnskyldning.... at noe kommer i veien Sier at jeg har fått mensen eller noe hehe Anonymous poster hash: 29f27...e6e Da sier du bare at du har kommet frem til at du er uenig, og at du derfor ikke har lyst til å ha sex så tidlig. Noe big deal. Anonymous poster hash: 86598...de3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 enig. slik mindgames er forbeholdt 14isser Anonymous poster hash: 4e52a...318 Enig. This is what you get ved å legge an på 18- åringer gutter . Anonymous poster hash: 86598...de3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Godt å høre at jeg ikke er alene om å finne på slike "barnslige" sprelll Men det var litt gøy der og da. Hadde det morro med å høre hva han sa osv ...siden jeg har møtt han inreal.... Han ser jo ordentlig ut, og oppførte seg helt ordentlig på daten, derfor så synes jeg det var så utrolig morsomt.... Men nå angrer jeg som sagt på at jeg tullet og sa at jeg ville det .... Han er tiltrekkende, men jeg er redd å ha sex for tidlig.... for det er så dumt hvis det skjærer seg da Anonymous poster hash: 29f27...e6e Det er ikke mange over 22 som holder på slikt i hvertfall. Svært umodent og lite empatisk. Anonymous poster hash: 86598...de3 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Ja, jeg skal finne på en unnskyldning for å vri meg unna. Jeg tror at han er litt gira på å begynne i feil ende... Han sier at han mener at sex er ikke noe å vente med. Det er bare slik han ser på det, og det er ikke noe galt med dama av den grunn. Jeg synes fyren er fin, og tiltrekkende, men vet at etter erfaringer at det blir galt for meg å begynne i den enden...... Jeg ble bare litt revet med i går hehe. Jeg finner på en unnskyldning.... at noe kommer i veien Sier at jeg har fått mensen eller noe hehe Anonymous poster hash: 29f27...e6e Det der har ikke noe med dama å gjøre, men heller det at man begynner i feil ende (som du selv sier). Dvs. at man bør bli litt mer kjent med hverandre først før man lar det ta av med følelser o.l. Da glemmer man alt annet. Ihvertfall er det slik for meg, så jeg foretrekker at man utsetter det litt og tar det litt rolig til å begynne med :-). Si at du ble litt ivrig, at du ikke er klar og at du vil ta det litt rolig til å begynne med. Er han en bra kar, så forstår han nok :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå