frkhegee Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Noen som har noen gode råd mot katter som flasser? Har en langhåret norsk skogskatt som er ca 7 år gammel. Han får tørrmat som blir kjøpt på dyrebutikk altså mat for kastrerte katter. Ellers spiser han kokt seifile.Virker ikke som att huden er så veldig "irritert" for han sleiker seg bare noen ganger. Er en veldig kresen og egen katt. Har prøvd med flytende omegatre som jeg kjøpte på dyrebutikk, som man bare skulle tømme over maten hans, men det fikk jeg han IKKE til å spise, for han kjendte lokta og smaken. Og ikke liker han og bi badet/vasket. Noen som har noen gode råd eller tips?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Noen som har noen gode råd mot katter som flasser? Har en langhåret norsk skogskatt som er ca 7 år gammel. Han får tørrmat som blir kjøpt på dyrebutikk altså mat for kastrerte katter. Ellers spiser han kokt seifile.Virker ikke som att huden er så veldig "irritert" for han sleiker seg bare noen ganger. Er en veldig kresen og egen katt. Har prøvd med flytende omegatre som jeg kjøpte på dyrebutikk, som man bare skulle tømme over maten hans, men det fikk jeg han IKKE til å spise, for han kjendte lokta og smaken. Og ikke liker han og bi badet/vasket. Noen som har noen gode råd eller tips? Pusen her flasset veldig i vinter da det var tørr luft. Vi kjøpte fiskeolje og det hjalp veldig! Vet ikke om det er den du har prøvd? Vi helte ca 2 spiseskjeer i en liten skål og hun slikket det i seg. For oss var det nok å gi 1-2 ganger i uken. Kan jo prøve å ikke helle oljen på maten? Kanskje pusen ikke liker at smakene blir blandet?Anonymous poster hash: 4faab...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå