Gå til innhold

Twoo. Får ikke stoppet de idiotiske epostene de sender meg

Anbefalte innlegg

Jeg opprettet en profil på Netlog for 5 år siden, fordi en bekjent ville holde kontakten der. Jeg har ikke bilde der, og heller ikke mer enn et absolutt minimum av personlige opplysninger.

Jeg har aldri brukt Netlog til noe annet enn å svare på de 2-3 meldingene han har sendt meg pr. år. 2,5 år siden siste melding.

Jeg har prøvd å slette meg, men får beskjed om at jeg må oppgi passord. Og det har jeg glemt for lenge siden...

Men nå har det begynt å hagle inn med eposter på min vanlige epost fra Twoo. Det er tydeligvis en dating-greie, og jeg får ørten meldinger om aktuelle menn i distriktet her, og om at diverse menn har sett på profilen min.

Jeg er lykkelig gift og har overhodet ingen interesse av å være på en dating-side.

Jeg er også litt overrasket over at de har "lov" til å sette meg inn på en datingside. Det var jo ikke en datingside jeg registrerte meg på for 5 år siden, men en slags "Facebook light".

På de utrolig irriterende epostene fra Twoo, er det et sted man skal klikke dersom man ikke ønsker flere eposter. Dette har jeg gjort minst 10 ganger i løpet av de siste ukene. Likevel fortsetter epostene å hagle inn.

Grrrrr.

Anonymous poster hash: cc740...532

Fortsetter under...

Du kan markere mailene du får som "spam", da vil mailen din automatisk putte alle mailene i "søppel". Jeg gjør dette med alle "afrikanske prinser" og "penis -enlarger super deals" jeg får. Det blir mindre og mindre med tiden.

Takk, Corvo!

Føler meg litt "blond" siden jeg ikke har tenkt dette selv...

Men har vel vært for irritert over at Netlog/Twoo kan plutselig legge meg inn som et "sjekke-objekt" på en datingside. Jeg har mann og barn. Og jeg liker derfor ikke at mitt navn ligger på en datingside. Hersens Twoo. Haaaaater dem.

AnonymBruker

Slikt er ikke morsomt.

Jeg fikk en e-post fra netlog hvor det sto at "Xxxx Xxxx" ville ha kontakt med meg.

Problemet var bare at han som visstnok ville ha kontakt med meg hadde gått bort noen måneder før e-posten ble sendt.

Jeg sendte dem en meget skarp mail, og har heldigvis ikke hørt noe fra dem i ettertid.

Så det å sende dem en mail i tillegg til å legge dem til som "spam" kan hjelpe.

Anonymous poster hash: af0d4...9f1

Hva er egentlig Twoo? Har fått flere mailer med navn til bekjente - Truls Nilsen ønsker å legge deg til, eller hva det står. Har ikke registrert meg på noe Twoo, så er det virkelig disse bekjente som sender meg liksom en "venneforespørsel"? Er det datingside?

Annonse

Twoo er en dating sak, Et stort søppelfirma mao

Ikke klikk på mailer,ikke svar -ikke "Meld meg av mail lista " heller.Da bekrefter dere bare at mailadressen er i bruk.

Om du har en email klient som kan sperre/blokkere -så gjør det! Samt advar andre mot å klikke på slike mailer..

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker

TS her.

Nå begynner jeg å bli seriøst forbanna. Var inne for noen uker siden og sa "NEI" på alle spørsmål om når jeg ville bli varslet. Krysset av at jeg aldri ville bli varslet.

Får jo ikke slettet meg fra den fordømte drittsiden :sur:

Igjen hagler det inn med eposter om at "du har akkurat gått glipp av en chat med XXXX".

Jeg vil ikke ha disse epostene.

Jeg VIL IKKE være på en drittdatingside (jeg er gift, for f...)

Noen som vet hvem som står bak dette faenskapet av en drittside slik at jeg kan sende dem en epost som lukter svidd?

• Liker 1
AnonymBruker

Får de samme mailene ... Jeg sletter de bare, dem må jo gi seg en gang.

Virker ikke som de gir seg.

Og jeg liker ikke at folk som googler navnet mitt (blant annet forretningsforbindelser og kunder), finner navnet mitt på en useriøs dritt-datingside.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...