Gå til innhold

noen som har prøvd nutrivekt?

Anbefalte innlegg

Gjest Toppris
Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd nutrivekt før? Har lyst til å prøve, men er usikker på om det bare er tull alt sammen?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Toppris
Skrevet

Det er jo derfor jeg spør. Er skeptisk til sånne produkter, men hvis det faktisk demper sukkersuget og sulten, så er jo det flott.

Skrevet

Det eneste som er viktig for vektnedgang, er kaloriunderskudd over tid. Men for å klare å holde kaloriunderskudd over tid, er det greit å ikke stadig gå sulten eller slite med søtsug. Hvis middelet hjelper deg med det, er det flott. Men du må fremdeles ha kaloriunderskudd for å gå ned. Det finnes også andre og gratis måter å dempe sulten og fjerne søtsuget - å spise sunn, fullverdig mat i moderate porsjoner, skjære ned på inntaket av søtsaker, og holde seg i aktivitet fysisk og mentalt, er en av dem.

Gjest Toppris
Skrevet

Jeg gjør alt det du nevner her, men sliter fortsatt med et enormt søtsug. Klarer å holde meg unna søtsaker, er bare ekstremt irriterende at søtsuget fortsatt er tilstede :)

Skrevet

Kanskje du skulle ta krom, kan hende det hjelper for deg - selv om det ikke hjalp meg, jeg vet at mange har hatt nytte av det.

(Toppris er forresten en herlig søtsak, hadde fullstendig dilla på den da jeg gikk på videregående :fnise: )

Gjest Toppris
Skrevet

Ja, kanskje jeg skal prøve det. Takk for tips :)

Enig, det er supergodt! Jeg må slutte å se på nicket mitt, får lyst på sjokolade :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det kan være en god idé å unngå å omgi seg med triggere, men her har du ihvertfall identifisert én! Jeg måtte "leke blindebukk" i butikken de første ukene mens jeg jobbet med søtsuget, bare styre rett mot det jeg skulle ha og komme meg så fort som mulig ut igjen. Og selvfølgelig ikke ha noe "farlig" i skapet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...