AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hei! For noen dager siden så var jeg på trening, da brukte jeg en treningsgreie og en attraktiv fyr kom bort for å spørre når jeg var ferdig. Jeg var helt uforberedt på at han kom bort og da ble jeg skikkelig klein. Jeg ser litt ned og stikker nærmest av. Så jeg bare sa at jeg var ferdig og gav han den, skulle ønske jeg gjorde noe annet. Dette skjer veldig ofte hvis jeg snakker med gutter som er kjekke (eller gutter generelt) som jeg ikke kjenner. Blir så innmari irritert på meg selv at jeg ikke kan oppføre meg blant mannfolk. Skulle ønske jeg kunne bare smile og være helt rolig uten å få panikk bare fordi han spurte om noe.. Tips?? Hilsen pysejente på 18 år Anonymous poster hash: 5cae9...1d5
Rofl Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Er helt lik deg bare med jenter så ikke vet jeg 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hei! For noen dager siden så var jeg på trening, da brukte jeg en treningsgreie og en attraktiv fyr kom bort for å spørre når jeg var ferdig. Jeg var helt uforberedt på at han kom bort og da ble jeg skikkelig klein. Jeg ser litt ned og stikker nærmest av. Så jeg bare sa at jeg var ferdig og gav han den, skulle ønske jeg gjorde noe annet. Dette skjer veldig ofte hvis jeg snakker med gutter som er kjekke (eller gutter generelt) som jeg ikke kjenner. Blir så innmari irritert på meg selv at jeg ikke kan oppføre meg blant mannfolk. Skulle ønske jeg kunne bare smile og være helt rolig uten å få panikk bare fordi han spurte om noe.. Tips?? Hilsen pysejente på 18 år Anonymous poster hash: 5cae9...1d5 Jeg er en del eldre enn deg og har reist mye.. og prater generelt sett lett med folk, så lenge jeg er i rett humør. Har gått alene rundt i Afrika og pratet med ukjente også.. Men ovenfor enkelte og i enkelte situasjoner, så skjer slikt med meg også. Ingen er perfekte. Slikt kan skje selv den beste :-P. Anonymous poster hash: 9fcbb...e6c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Jeg er en del eldre enn deg og har reist mye.. og prater generelt sett lett med folk, så lenge jeg er i rett humør. Har gått alene rundt i Afrika og pratet med ukjente også.. Men ovenfor enkelte og i enkelte situasjoner, så skjer slikt med meg også. Ingen er perfekte. Slikt kan skje selv den beste :-P. Anonymous poster hash: 9fcbb...e6c Jo sant det :-) Men er som regel sånn til de fleste gutter, skal jeg få meg kjæreste i framtiden så må jeg kanskje være litt mer frampå tenker jeg da Anonymous poster hash: 5cae9...1d5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Jo sant det :-) Men er som regel sånn til de fleste gutter, skal jeg få meg kjæreste i framtiden så må jeg kanskje være litt mer frampå tenker jeg da Anonymous poster hash: 5cae9...1d5 Det er ikke alltid det er nødvendig, men det kommer såklart godt med hvis du vil bli kjent med folk. Dette er noe du bare må øve litt på. Lære deg å føle deg trygg på deg selv og den du er. Du kan jo utfordre deg selv litt ved å prøve og prate med noen du ikke kjenner. Velg ut de som du synes ser lettest ut å prate med til å begynne med, så blir det lettere :-) Anonymous poster hash: 9fcbb...e6c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Det er ikke alltid det er nødvendig, men det kommer såklart godt med hvis du vil bli kjent med folk. Dette er noe du bare må øve litt på. Lære deg å føle deg trygg på deg selv og den du er. Du kan jo utfordre deg selv litt ved å prøve og prate med noen du ikke kjenner. Velg ut de som du synes ser lettest ut å prate med til å begynne med, så blir det lettere :-) Anonymous poster hash: 9fcbb...e6c Skal prøve å utfordre meg selv, takk for tipset Anonymous poster hash: 5cae9...1d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå