Gå til innhold

Folk som ikke gjør en dritt på treningssenteret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med det?

Folk som går kjeeempesakte på tredemølle mens de leser et blad. Folk som sitter på gulvet og spiller på mobil.

En gang så jeg en dame som satt en halvtime på sykkel uten å tråkke! WTF? Og en annen som lå på gulvet og rullet en tre kilos vekt opp og ned på magen. Hvorfor?!

Hva er greia med dette?? Og har dere sett eksempler på folk som ikke gjør en dritt på trening?

Til dere som kjenner dere igjen: hvorfor kaster dere bort tiden og pengene deres?

Anonymous poster hash: 16a4f...b28

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he der jeg trener er det ei som konsekvent sitter på sykkelen og spiser snickers *ler*

• Liker 11
Gjest Elseby13
Skrevet

he he der jeg trener er det ei som konsekvent sitter på sykkelen og spiser snickers *ler*

Herlig! :)

Skrevet

De kan hvertfall oppdatere statusen på Facebook : "Vært på treningssenteret i 2 timer i dag!"

:-D

• Liker 10
Skrevet

De er der og "vedlikeholder" et eller annet - uvisst hva. :tommelopp:

Skrevet

:skratte:

Skrevet

Haha, snakk om å la vinninga gå opp i spinninga.... Bokstavelig talt!

Anonymous poster hash: 16a4f...b28

• Liker 4
Skrevet

Bryr meg ikke med det...noen kan ha vært syke og nettopp blitt friske, noen kan ha en skade...

Jeg vil personlig utnytte tiden min, men driter i hva andre holder på med.

Anonymous poster hash: 7e958...25f
  • Liker 2
Skrevet

Kanskje noen har plager som gjør at de må være forsiktig eller at de holder på å trene seg opp igjen etter f.eks. en skade?

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger handler det bare om å komme seg dit. Ikke falle ut av rutinen, selv om man kanskje er skadet eller sliten.

Greit at noen av eksemplene deres er drøye, men jeg ser ikke noe feil med en gåtur på mølla - ukeblad eller ikke.

• Liker 9
Skrevet

Kan være at de har vært skadet som noen sier her, eller eventuelt, om du kom inn etter de, så kan det være at de tar en laaaang nedtrapping og at de faktisk har trent hardt og lenge før det? :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Bare Ole Bolere som har rett til å trene :danse:

Anonymous poster hash: 3dfc5...838
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Folk må ha for lite å bruke tida si på. Når eg først har satt av tid til å dra og trene så prøver eg å få gjort så mykje som råd er medan eg er der.

• Liker 2
Skrevet

Helt flott at folk venner seg til tanken på å trene. Men når de er i veien for dem som faktisk gjør det, blir jeg litt irritert.

Jeg var med på "Aktiv på dagtid" et par år, ja, OK, det er for folk som er helt eller delvis ute av arbeidslivet, så normene er vel også deretter (ja, skyt meg), og det ble innført nye "trivselsregler" som gjorde det så utrivelig å være der at jeg ga det opp. Feks kan man nå være i lokalene kun inntil to timer av gangen, det vil si at man må stå utenfor, selv om det regner, og vente til det er ett kvarter til timen starter, og man må skynde seg å skifte, dusje, og knapt tid til å spise etterpå.

En annen trivselsregel er at man ikke kan bruke "oppvarmingsapparater" mer enn 15 minutter en gang, og tredemølle regnes også til dette. Så jeg som prøvde å trene meg opp til å jogge, og måtte passe veldig på farten og pulsen (ellers fikk jeg migreneanfall), kunne ikke gjøre det under kontrollerte former.

Men en trivselsregel som IKKE ble innført, var at at det ikke var lov til å ligge og vake ved bassengkanten der de som svømmer snur. Jeg har opplevd å måtte svømme RUNDT og presse meg innimellom mennesker som står og prater på grunna i en time uten å ta ett eneste jævla svømmetak. Nei, de flytter seg ikke heller. De kunne gjerne gått på en kafe eller noe.

Åh, så sint jeg er. Grrr. OK, nå er jeg ferdig.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det verste jeg opplevde på treningssenteret, var denne mannegjengen som sto og pratet. Jeg kom inn på senteret, skulle i frivekt avdelingen, men der sto det jo en flokk med mannfolk som bare pratet. De tok opp hele plassen. Jeg tenkte nå mitt, det kunne jo være at de hadde den fine hvilen mellom apparatene. Men når det var gått 10 minutter uten antydning til at de sku trene, bestemte meg for å trene 2 timer etterpå. Og gjett hvem som ennå sto der og pratet da jeg kom tilbake?

Jeg hadde ikke tid til å vente lengre, så jeg spurte om de snart var ferdig med vektene. De så bare dumt på meg. En lang, spinkel, tilsynelatende pinglete jente, som spurte de store,barske mannfolka, om å få komme til avdelingen. Fikk ingen svar, alle bare snudde seg mot hverandre igjen og snakket videre. Jeg mumlet noen fine nordnorske gloser, før jeg gikk ut døra og dro hjem igjen. :balltre:

Skal nevnes at jeg ikke bare sto der inne og ventet, hadde oppvarming begge gangene på 20 minutter hver, hvor ingen av de så mye som så på vektene.

Det gjør meg ingenting at man trener sammen med noen, og prater i små pausene. Men når de skal bruke knøttlille treningssenteret til å slarve, ja da vil jeg heller anbefale de å dra på kafe! :kaffekopp:

Endret av Libertas
  • Liker 1
Skrevet

Oioi dette har du grublet på ! Jeg kan en sjelden gang trene bare ved å sløve, men dette fordi det viktigste for meg er faktisk å komme meg dit i visse perioder ! Jeg har mine tider med høy intensitetstrening å andre tider hvor jeg egentlig ikke vil trene, men må få rævva i gir . Å helt ærlig hvorfor bryr du deg ? Kan ikke folk gjøre hva de vil så lenge de har mulighet til å betale for det ?

Har et spørsmål til TS - Hvorfor kaster du bort tiden på å se hva andre bruker tiden på ? Halvtime ? Ser at du bruker tiden din fornuftig ved å telle minuttene .

Folk har en skade folk er slitne etter jobb ? Hvorfor kaster du bort tiden din på å fokusere på andre enn deg selv ??

Anonymous poster hash: f0966...2b6
  • Liker 1
Gjest heihade
Skrevet

Bryr meg ikke med mindre det er kø på apparatene midt i rush-tida. Da kan de ha seg ut.

Skrevet

Har ikke sett det, men irriterer meg grønn over pensjonistene som tar eviglange pauser.. Trene ett minutt, sitte å skravle 20 minutt. Og om igjen. Holder på sånn en time eller to, så setter de seg og drikker kaffe, spiser kake og skravler i resepsjonen. Fint at de trener, men de kunne tatt all skravlinga etter trening :P

• Liker 2
Skrevet

Noen ganger når jeg er på trening hender det at jeg har pauser og f.eks sitter på gulvet, stopper litt opp på de ulike apparatene etc. Det betyr ikke at jeg ikek trener, men trenger en liten pause. Hvis du ser meg i akkurat det øyeblikket så tror du kanskje jeg ikke trener?

Skrevet

Bryr meg ikke så mye, men når det er en ekstremt sosial gruppe som okkuperer akkurat de apparatene du selv bruker er det irriterende, men har heldigvis ikke så kort lunte, så jeg stokker bare om på programmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...