AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har lyst til å sette et kort på å betale inn all gjeld ved neste lønning. Det jeg da er avhengig av er at alle betalingsanmerkningene slettes i løpet av 14 dager. Er det realistisk? Anonymous poster hash: 14d4d...ce9
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Mine betalingsanmerkninger ble slettet innen 1 uke, da alt var oppgjort. Så nei, det er ikke urealistisk. Men man vet jo aldri, enkelte kan vel være treigere. Anonymous poster hash: 8f8e0...f8a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har lyst til å sette et kort på å betale inn all gjeld ved neste lønning. Det jeg da er avhengig av er at alle betalingsanmerkningene slettes i løpet av 14 dager. Er det realistisk? Anonymous poster hash: 14d4d...ce9 Hvilket kort setter du på det da? Kredittkort ? I så fall kommer det kanskje flere anmerkninger... Anonymous poster hash: 7e7ad...b44
Cookiemonster Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Kreditoren(e) er pliktig til å sende inn at gjelden er oppgjort med en gang de har registrert innbetalingen. Betalingsanmerkningen(e) skal da slettes med en gang. Normalt tar dette ca 5-10 virkedager 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå