Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter ny fuktighetskrem til ansikt. Har hatt dyre merker før. Men hvorfor kan man ikke bruke billigmerker som loreal?

Anonymous poster hash: 9f321...cdc

Skrevet

Det da Ingen som sier at du ikke kan bruke det?

Skrevet

Det er ikke prisen som avgjør hvor godt produktet er. Men Loreal har ikke de beste ingrediensene meg bekjent + at de tester på dyr.

Skrevet

Det er ingrediensene som avgjør, ikke prisen. Og der avslører man lett at L´Oreal ikke er bra.

Anonymous poster hash: 38521...081
  • Liker 1
Skrevet

Det er stort sett mye av dårlige ingredienser i billige produkter, og mer av de gode ingrediensene

i de bedre merkene. Unntakene er de high-end merkene som bare har hivd seg på hudpleie som

f.eks Chanel/Dior/Lancome osv. De kan tillate seg høyere priser selv om de ikke alltid er gode

pga merke-navnet. De fleste serier som selges i hudpleiesalonger er gode merker, som f.eks

MD Formulations, Priori, Decleor, Matis, Obagi osv.

Anonymous poster hash: d6392...a80
  • Liker 1
Skrevet

Du kan jo lete her: http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/best-skin-care-products/Skin-Care/Moisturizers-Daytime-and-Nighttime?sort=product&direction=asc&pageNumber=1&pageSize=100&treenodeid=e8d2c220-5110-4ce0-b245-f126b6c1edbd

Her har man vurdert utallige kosmetikkprodukter ut ifra bestemte kriterier som jeg ikke gidder å ramse opp fordi man finner dem lett på siden, og de begrunner det godt. Så på L'oréal, de fleste var gjennomsnittlige eller dårlige. Men det morsomme var at de fleste av de dyreste kremene vurderes som gjennomsnittlige, inkludert min fuktighetskrem :( Olay, som bla. fås på Vita, kommer i mange tilfeller veldig godt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...