AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Del Skrevet 26. februar 2014 Hei! Jeg lurer på om 1.25% provisjon er vel bra? Tillegg 30.000 kr for alt andre som trengs så til sammen ca 88000 kr for salg av leilighet som ligger på ca 4.6 mill? Hvor mye betaler dere? Anonymous poster hash: afd64...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Del Skrevet 26. februar 2014 Det syntes jeg var billig. Jeg betalte til sammen 89 000 for salg av leilighet til 1.9 mill. Dette var i Oslo da. Mulig det er høyere priser der. Anonymous poster hash: 4da75...a8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Del Skrevet 26. februar 2014 Det syntes jeg var billig. Jeg betalte til sammen 89 000 for salg av leilighet til 1.9 mill. Dette var i Oslo da. Mulig det er høyere priser der. Anonymous poster hash: 4da75...a8b Ja, det er i Oslo - da har vi vel fått et bra tilbud. Anonymous poster hash: afd64...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 26. februar 2014 #4 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg syns det ver veldig billig. Har selv solgt leiligheten for 1 400 000 og betalte 87 000 kr til megler. Og den prisen var allerede redusert da jeg forhandlet det ned med flere meglere og valgte den billigste. Så dere er heldige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 26. februar 2014 #5 Del Skrevet 26. februar 2014 Vi fikk det tilbudet av to ulike meglere, skulle selge for ca 4 mill. Er det med eller uten mva? Jeg fikk prutet det ned til å inkludere mva :-) Det er veldig logisk at prosenttallet går ned på dyrere boliger. Arbeidet er jo mer eller mindre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Del Skrevet 26. februar 2014 Det er en bra deal. Hilsen ei som er gift med en megler:) Anonymous poster hash: 67a3d...e1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #7 Del Skrevet 27. februar 2014 Vi fikk det tilbudet av to ulike meglere, skulle selge for ca 4 mill. Er det med eller uten mva? Jeg fikk prutet det ned til å inkludere mva :-) Det er veldig logisk at prosenttallet går ned på dyrere boliger. Arbeidet er jo mer eller mindre det samme. Det er med mva Anonymous poster hash: afd64...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #8 Del Skrevet 27. februar 2014 Det er en bra deal. Hilsen ei som er gift med en megler:) Anonymous poster hash: 67a3d...e1c Hihi - supert! Anonymous poster hash: afd64...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå