AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Drar en skikkelig fet bil damer? Vist jeg kom og henta deg med en skikkelig fin bmw/audi..Ville det vært positivt? Anonymous poster hash: 37b76...7fb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Jeg liker biler... Men hadde nok blitt mer facinert av bilen enn at du var der for å si det slik med mindre du hadde fitnesskropp da og satt der i en liten topp.Anonymous poster hash: 810d1...578
dillyduzit Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Snakker vi volvo 240? Hos meg nå du virkelig imponere; Bmw x1 2013 er ikke dumt, heller er ikke nyere audi a1/a3 så dumt heller. Men ærlig talt, så lenge bilen ikke detter sammen og han som sitter inni er fin, så bryr jeg meg svært lite. 2
Gjest Faerunpedia Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Nei, menn som prøver å imponere med biler og/eller penger er turnoff.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Ikke bmw eller audi.. Men andre fine biler er et pluss.Anonymous poster hash: 5c213...ff3 6
Gjest heihade Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Det er ikke så viktig hvilken bil du har. Men hvis du kan å kjøre så liker jeg det. Ingenting er så deilig som å sitte på til en sjåfør som du merker at kan sakene sine og som du føler deg trygg som passasjer hos. Spesielt for slike som meg som følger med hele veien hvis jeg sitter på hos alle andre enn broren min og faren min, som jeg vet er steinflinke sjåfører. 2
Gjesten Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Nei, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvilken bil du har. Er du glad i å kjøre, derimot, er det et kjempepluss, for jeg hater det selv, så foretrekker å få være passasjer 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 AnonymBruker, on 26 Feb 2014 - 03:45, said: Drar en skikkelig fet bil damer? Vist jeg kom og henta deg med en skikkelig fin bmw/audi..Ville det vært positivt? Anonymous poster hash: 37b76...7fb KUN hvis bilen utgjør en brøkdel av din inntekt. Menn som har fin bil og feks leier hus, er HELT feil. Så lenge prioriteringene er helt rett, er det greit, men det trekker ikke. Sjarmen gjør! det kan virke som menn er usikre, når de må bruke bil for å 'vise seg frem'. Anonymous poster hash: 197ad...37f 2
Gjest New_Girl Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Har ikke peiling på bil jeg, så jeg hadde ikke sett hvilket merke det er eller visst om det var en dyr eller billig bil. Så nei, meg hadde du ikke imponert. Hadde jeg merket at du prøvde å imponere meg med bilen din, er det ikke sikkert jeg hadde blitt med deg ut heller. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 BMW, Audi eller Volvo er direkte turnoff.. forbinder det med umodne unger som kjører idiot i trafikken. Mercedes-Benz på den andre siden.. Anonymous poster hash: 86308...144 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 KUN hvis bilen utgjør en brøkdel av din inntekt. Menn som har fin bil og feks leier hus, er HELT feil. Så lenge prioriteringene er helt rett, er det greit, men det trekker ikke. Sjarmen gjør! det kan virke som menn er usikre, når de må bruke bil for å 'vise seg frem'. Anonymous poster hash: 197ad...37f What she said. Anonymous poster hash: 44083...129
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 BMW, Audi eller Volvo er direkte turnoff.. forbinder det med umodne unger som kjører idiot i trafikken. Mercedes-Benz på den andre siden.. Anonymous poster hash: 86308...144 Gratulerer du snakket akkurat mot deg selv.... Anonymous poster hash: 22125...5af 4
Monstrum Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Jeg tiltrekkes mer av en som kjører en trafikksikker, smart bil, enn at den skal være nypolert og "fin"... 1
Marie90 Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Tenker lite paa biler. Det er selvsagt biler jeg synes er flotte. Men det kompenserer ikke for andre ting. Jeg ville heller hatt en mann som satte pengene til side til noe fornuftig/investering enn en fin bil. Hvis jeg fant ut at en fyr brukte alt han hadde paa en stilig bil uten aa eie eiendom eller andre smarte investeringer, saa ville det vaert en turn off. En dyr bil er et luksusgode, paa samme maate som at jeg ikke ville sloest paa ting som synker i verdi uten aa eie eiendom og ha sparepenger. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har alltid likt fine biler. (ikke så mange Audi/BMW, men likevel...) Men det er alltid personen som betyr noe. Ikke bilen. Ok, i sen-fjortis-alderen var jeg "sammen med" noen med fine biler. Men det var bare for å bli sett. At venner/naboer skulle se at jeg hadde type med fin bil. Men "forholdene" varte aldri mer enn i noen uker.... Det var 100% bilen, ikke gutten/mannen. Så jeg ville overhodet ikke basert meg på at en kul bil trekker damer. Den trekker nok kanskje noen damer, men da er de dessverre ikke interessert i deg. Anonymous poster hash: 009b4...372
momo Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Du hadde imponert meg mer, hvis du valgte å ikke ha bil. For å være miljøvennlig. 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Og mens vi snakker bil: Audi/BMW forbinder jeg med enten gubbebil (nyere modeller) eller unge gutter med sans for spoilere og råning (eldre modeller). Dette er derimot en bil som får meg en smule "lysten": http://uk.eurosport.yahoo.com/blogs/motorhead-uk/alfa-romeo-4c-voted-most-beautiful-car-2013-152117413.html Anonymous poster hash: 009b4...372 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Audi/Beemer/Merce får meg til å tenke på russisk mafia eller romfolk. De har liksom sunket litt. Anonymous poster hash: 82bab...ffb 2
Gjest Awzm me Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 Synes bil ikke har noen ting å si, så lenge den ikke er skitten eller har helt stygge farger så spiller det ingen rolle, ser nesten ikke forskjell på biler heller. Om du er en av de guttene som er sånn som behandler bilen som din egen baby har profilbilde av den på facebook osv så er det turn off da, men det er fordi det er så langt fra mitt interessefelt som det går an.... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå