Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av frksølekopp
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av frksølekopp
Skrevet

Hvorfor kommer han ikke overens med familien din? Er det fordi de ser på han som lat også?

Anonymous poster hash: d6519...bb2
  • Liker 1
Skrevet

På tide å sette hardt mot hardt. Synes ikke du er urimelig om du setter deg ned og sier at enten bidran han til både deres økonomiske og sosiale liv, eller så ser du ingen annen utvei en å fortsette alene.

Du er ikke moren hans, han burde ha yrkesstoltet, ville bidra og ønske å møte dine venner.

Jeg hadde ikke tolerert dette, ikke i en mnd engang om det kun hadde skyldtes latskap. Er du sikker på at det ikke skyldes depresjon?

Det virker som du er glad i ham, men det er stor skjevhet i bidragsytingen - da funker ikke forholdet i lengden.

• Liker 3
Skrevet

Noe som gjør at jeg vil gjøre det slutt er at han er så lat! Høres teit ut, men han studerer ikke og jobber ikke. Det er en ting å ikke få jobb og faktisk prøve. Han sitter hjemne hele dagen å spiller WoW... altså prøver ikke!

Jeg har fullstappet timeplan med jobb å studier.

Har sagt flere ganger at vi ikke kan leve på mitt stipend/lån og lønn.

Nåh, sånt som dette ville være en dealbreaker for meg iallefall! Gratispassasjerer har jeg ikke plass til i livet ;)

Mitt råd er derfor - still krav eller kom deg unna :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Mitt råd er at du gjør det slutt med ham. Det er noe feil med forholdet når du alltid ønsker å gjøre det slutt når du er borte fra ham. Det er ikke slik det skal føles i ett forhold. "Bare" det med disse følelsene er egentlig god nok grunn til at du bør gjøre det slutt etter min mening.

Jeg hadde heller ikke likt å være sammen med en som bare spiller pc-spill dagen lang. Jeg hadde stilt strenge krav om at han må bidra. Har han noe studie som han har fullført? Har han snakket med deg om hva han ønsker å jobbe som "når han blir stor"?

Jeg var en gang ute på date med en som var slik. Verken jobb eller studie. Det virket ikke som om at han hadde noen fremtidsplaner for seg selv heller. Det virket ikke for min del. Så det ble med den ene daten.

Beklager at jeg sier det, men samboeren din høres mer ut som en gutt enn som en mann. En mann hadde skjønt at siden han ikke har verken jobb eller studie så må han gjøre alt husarbeidet siden du har både jobb og studie. Hadde han vært voksen hadde han skjønt dette på egenhånd. Han hadde også brukt tid på å finne ut hva han skulle studere. Ikke kast bort 20-årene dine på han her. Jeg tror det finnes bedre menn for deg der ute.

Skrevet

Jeg tenker på en av de tingene du skrev , at du er usikker å tenker hele tiden på å gjøre det slutt med han.sånn skal det ikke være!

I mitt forrige forhold så tenkte jeg sånn hele tiden ! Usikker og når jeg var sammen med han så angret jeg som regel.

Det ble slutt mellom oss og jeg har nå en ny kjærest.har ikke tenkt sånn i det hele tatt! Jeg har det kjempe bra med han ! Å vi har vært sammen i to år nå.

Du fortjener å ha det 100 % du også . det er kanskje stygt å si det.

Men det er nok mannfolk der ute som kommer til å behandle deg kjempe bra!

Alle fortjener det! Ingen fortjener å være usikker hele tiden!

Skrevet

de fleste gutta some gamer et spill som wow gamer ca 12-20timer dagen.....

Be han hvertfall skaffe deltids jobb og begynne å bidra eller forlat han!

Eller be han begynne å streame på twitch.tv , er mange som tjener massevis av penger av å game, enter du er proff eller bra entertainer. be han ta en titt på den siden. Jeg er ikke profff men har ca 150mennesker i snitt som ser meg game hele tiden (og viwers tall bare øker). har fått ca 2500$ hver måned hittil i år av folk som donerer og abbonerer/subsribe min kanal.

Jeg gamer 10 timer dagen på min channel som regel og prøver alltid å finne på no annet å gjøre på helgene med venner. Sier til meg selv at jeg ikke skal streame i helger men hender noen ganger jeg gjør det 2-3 timer fordi folk donerer 50-100$ hvis jeg streamer.

flere 1000 mennesker som har har gjennomsnitt 500 seere som tjener ca 50000 i snitt.

Jeg jobbet fulltid før, har kunnet ned til deltid for å satse på meg selv og streaming. Deilig å drive med noe man liker å gjøre =)

Så be typen skaffe seg en deltid jobb og bidra og ta en titt på den siden! twitch.tv eller http://www.twitch.tv/directory

Anonymous poster hash: 741f8...013
Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Prøver å svare på alle spm nå.

Han strøk på alle eksamner grunnet spillingen, satt oppe hele natten - det er tatt hånd om dette problemet. Han skal studerr til høsten, og hadde samme problem ang jobb i sommer da han også ikke "gadd" å ta initativ. Dette fikk meg til å se nytt på ham å jeg ikke tollerer ikke dette nå!

Skal sette hardt mot hardt nå! Tusen takk!

Skrevet

Har han ingen inntekt?

Jeg bidrar gjerne økonomisk hvis min samboer har en og annen måned der han har det trangt, så lenge han prøver og generelt har kontroll.

Men en som ikke engang prøver ville jeg kuttet all støtte til umiddelbart. Han får forsørge seg selv på et eller annet vis, kjærestefølelsene forsvinner raskt hvis han må behandles som et mindreårig barn... Slutt å hjelpe ham økonomisk og se om han skjerper seg. Da vil jeg tro du finner ut om forholdet er noe å samle på.

Anonymous poster hash: 54ff2...062

• Liker 2
Skrevet

Han utnytter deg!

Anonymous poster hash: b68b3...6a3
Skrevet

Han utnytter deg!

Anonymous poster hash: b68b3...6a3

han må være i himmelen, game WoW 24/7, utnytte ei jente, har dere sex ofte?

Anonymous poster hash: 2cf3f...396

Skrevet

Sier som flere her, sett hardt mot hardt. Gjør det klart og tydelig at om han ikke slutter med spillinga og begynner å bidra i hjemmet så går du fra han. Det er ikke umulig å snu for disse gutta, har flere kompiser som har kommet ut av denne livsstilen og i dag er ferdigutdannet med master, gode jobber og familie.

Skrevet

Kanskje du kan forklare hvordan du føler det, og at du ønsker at han flytter ut for en periode? Da får han jo muligheten til å bli litt voksen og selvstendig, og ikke minst forsørge seg selv? Så kan dere gå tilbake til å være kjærester, og ikke samboere?

Det virker jo som du er veldig glad i ham, og da er det jo veldig synd at han skal ødelegge det med at han lever som en guttunge hjemme hos mamma.

Hva sier han "til sitt forsvar" når du konfronterer han med hvordan han lever, da?

Skrevet

Kanskje du kan forklare hvordan du føler det, og at du ønsker at han flytter ut for en periode? Da får han jo muligheten til å bli litt voksen og selvstendig, og ikke minst forsørge seg selv? Så kan dere gå tilbake til å være kjærester, og ikke samboere?

Det virker jo som du er veldig glad i ham, og da er det jo veldig synd at han skal ødelegge det med at han lever som en guttunge hjemme hos mamma.

Hva sier han "til sitt forsvar" når du konfronterer han med hvordan han lever, da?

Han sier at han skal finne jobb å skrive søknad å cv, men det er bare ord.

For jeg er veldig glad i ham, gidder ikke være mammaen hans som mange skriver her.

Skrevet

Kanskje det hadde vært en god løsning å bo hver for dere en periode, da? Så han kan bevise for deg (og seg selv!) at han klarer å forsørge seg selv?

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ble det slutt?

Anonymous poster hash: 0ce74...87f
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...