Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 19 år og har et spørsmål om hvordan jeg skall klare og bygge tilit til ei jeg nylig har møtt.

Hvet ikke om dette er rette plassen og spørre men... Prøver usnsett :)

Dette er da min første "ekte" kjæreste, og vi endte opp i forhold ganske fort, gikk vell bare 2 uker før vi bestemte oss. (Har nå vert sammen i 2 månter)

Høres sikkert ganske dumt ut, men jeg er sinsykt forelska! Hun bor litt unna meg, ca 2.5 time med bil, så vi treffes bare i helgene og ferier osv. Når vi er sammen har vi det kjempe bra, hun er helt konge og være med, og jeg føler det ikke kan bli bedre. Men i og med at vi ikke ser hverandre i ukedagene og at jeg er borte ganske lenge fra henne, starter tankene mine... Slikt som "Hva om hun treffer andre gutter bak ryggen min" osv. Jeg har jo ikke snøring siden jeg bor så langt unna.. Og i det siste har historiene hennes vært litt på "jordet" føler at hun lyger om hvor hun er og gjør osv for meg. Og jeg vet hun har så og si bare guttevenner, ikke at det gjør noe, men blir litt redd...

Har ikke noe imot at hun er med dem, men hvorfor skjule det for meg? Jeg mener det er viktig og si ifra hva og hvor en skall, så tidlig i et forhold. Dette for og bygge tillit! Når jeg spørr om slike ting ender det bare med krangling... Har også merka noen gang hvordan 2 av samme historie har blidd forskjellige, merkelig...

Eller så sier hun at hun endelig har møtt en snill og grei gutt, og at hun vil ha meg for altid. Og det vill jeg og! Men finnes det en måte og tenke positivt på at jeg føler at hun lyger av og til for meg og prøver og sjule diverse ting? Tror dere at det kommer av at jeg bare er redd for og miste henne? Eller at vi gikk for fort inn i et forhold? Jeg vill ikke ha andre en henne, så håper dette årdner seg for meg :) Hilsen nyforelska gutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det lureste du gjør er å bite det i deg og vente å se hvordan det går fremover. Du er kjempeforelsket og derfor sikkert også livredd for å miste henne. Det du beskriver kalles med et godt ord for sjalusi, og det skal du være litt forsiktig med. Merker hun dette kan hun begynne å vri på sannheten for at du skal holde fred

Husk hun har alltid hatt disse vennene, og gjør de ting hun gjorde før hun møtte deg. Samtidig skal du ikke glemme at hun har valgt nettopp deg som sin kjæreste. Hun blir sikkert sint og kranglete fordi hun merker sjalusien din, og at du egentlig kanskje helst vil at hun skal sitte trygt hjemme når ikke du er der. Hadde hun ønsket å holde på med noen andre, så er det vel også lite sannsynlig at hun hadde gått inn i et forhold med deg.

Lykke til :)

Skrevet

Takker for sjapt svar! :) Ja, jeg er kjempeforelsket, og veldig redd for og miste henne. Jeg får vell bare tenke på hvor heldig jeg er som har henne! :)

Skrevet

Takker for sjapt svar! :) Ja, jeg er kjempeforelsket, og veldig redd for og miste henne. Jeg får vell bare tenke på hvor heldig jeg er som har henne! :)

Gjør det du :) Og ta det helt med ro og si minst mulig om det. Da vil du fort nok merke om det er noen som ikke stemmer. Jeg ønsker deg igjen lykke til, og håper det er en grei jente som ikke vil skuffe deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...