AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Jeg bor et sted hvor alle deler vaskemaskin, og det er helt greit! Men i det siste har jeg merket at ting forsvinner fra vasken min... Jeg vet veldig lite om hvem som bor her ellers for jeg ser ikke så mye av de andre. Men det som har forsvunnet er type tepper/bukser/ laken/sengetrekk... Det er bare utrolig irriterende, og mye er ting som jeg har fått i gave og faktisk bruker mye. Vi skal egentlig henge opp ting i et felles "tørkerom", men det har jeg aldri gjort fordi jeg syns ikke det er så gøy om alle skal se mine truser, så jeg henger det opp inne hos meg. Men jeg rekker ikke alltid å hente det i vaskemaskinen når det er klart, så et blir kanskje liggende et par timer. Jeg syns det er "sykt" å ta andre sine ting. Når jeg skal vaske ting, og det ligger andre ting i vaskemaskinen, så tar jeg det jo bare ut, jeg tenker jo ikke at "nå må jeg finne noe her som jeg trenger, som jeg kan ta".. Men det gjør tydeligvis andre.. Siste som ble stjelt var en ganske dyr bukse, som var min favorittbukse, og den er kjøpt i utlandet, så det er ikke mulig å få tak i den igjen.. Hva skjer om jeg tar opp dette med dem som leier ut? Anonymous poster hash: 1d9b4...885 Anonymous poster hash: 9af65...f77 1
Brunhilde Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Det er klart at det er kjipt når noe forsvinner, men du kan faktisk ta ansvar selv ved å ta ut vasken med en gang den er ferdig, spesielt når du vet at noen stjeler! Men ta det opp, skriv en lapp og heng på veggen over maskinen. Og, igjen, hent vasken din med en gang den er ferdig! 5
cocoon Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Enig med brukeren over, planlegg vaskingen din sånn at du vet du kan komme og hente vasken med en gang, gjerne vær der 5 minutter før den skal være klar. 4
Gjest Blondie65 Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Å la vasken ligge i timesvis er ikke god naboskikk. Men det er langt verre å stjele. Henge opp lapper hjelper vel absolutt nada mot aper som stjeler andres tøy. Jeg ville snakket med husvert. Det blir kanskje tatt litt mer alvorlig hvis husvert gjør det klart at den slags ikke er akseptert.
Antoinette Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Ta en prat med husverten for dette er ikke ok. Når det er sagt ville jeg timet vasken og satt på mobilalarmen fem min. før den er ferdig el. og sørget for å være der når vasken er klar. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Det er ikke engang bra for tøyet å bli liggende i maskinen så lenge. Anonymous poster hash: f6d9f...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå