AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Min mann og jeg ønsker gjerne å få barn så snart som mulig, men det er litt komplisert pga. jobben hans hvor han reiser en del.Denne uken f.eks. er mine mest fruktbare dager ifølge slike fruktbarhetskalkulatorer på nettet, fom. onsdag tom. søndag denne uken. Imidlertid reiser han i morgen og blir borte til onsdag neste uke.Men, vi hadde sex i kveld, og jeg har hørt at sæd kan leve noen dager inne i kvinnekroppen, stemmer dette? Det kom ikke så mye inni meg heller, men siden min første fruktbare er i dag, onsdag, har jeg en liten sjanse? Andre som har lykkes med dette? Anonymous poster hash: f0ec0...402
Teqi Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Sperm kan leve opp til 5 dager ja, så det stemmer. Har samme "problem" som deg om min kjære og jeg noengang blir prøvere, da han er vekke fra mandag til fredag hver uke.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Mannen min reiste en del under prøveperioden. Det tok oss 11 mnd å bli gravid. Om reisene var grunnen er vanskelig å si. Anonymous poster hash: a2093...225
Biloba Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Har erfaring, og har ikke blitt gravid på 9 mnd. Vi bruker EL-test og reiser land og strand rundt (flere timer hver vei) når han er bortreist, men hvis det er flyavstand dropper vi det, det har skjedd en gang. Murphys lov: Har aldri eggløsninger i helgen, bare midt i ukene... Ingen hell på 9 mnd, men har også fått konstatert fertilitetsproblem og venter på behandling. Som heller ikke passer med jobbreising, selvsagt...;-)
Stjerna3 Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Min mann og jeg ønsker oss veldig en liten baby:-) vi har nå prøvd i snart 2 år uten hell:/ vi har vært på all slags utryddning å funnet ut at det ikke er noe galt med noen av oss!:-) så det er veldig bra! Men mannen min jobber turnus borte (flyavstand) :/ så vi har desverre ikke klart å tåke på riktige dager enda:( han skal fortsette denne jobbingen i kanskje 3 år til:( så dette kan ta tid:(
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg var i samme situasjon. Mannen bor i et annet land og vi besøkte hverandre hver 2.-3. uke og jeg ble gravid på PP 1 også til tross for lange sykluser mellom 40-60 dager. Trodde ikke det skulle være mulig, men joda Anonymous poster hash: 4ccee...30e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå