Gå til innhold

Jeg misliker ingen, negativt eller positivt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en 24 år gammel gjennomsnittlig fyr.
Trener, ute i helgene av og til, bra utseende(får jeg høre), har en bachelor
og på vei i min bachelor nummer 2.
Er ingen tøffel, har mine meninger, og de står jeg får.
Men en ting har jeg begynt å fundert over nå som jeg begynner å kjenne
meg selv bedre og bedre. Jeg bærer aldri nag til noen. Uansett hva folk gjør, så får jeg aldri følelsen av å ha noe i mot dem. Jeg er aldri sint, bare irritert, men det er bare over småting som er min egen feil.
Har opplevd utroskap for noen år siden, men ikke det heller gjorde gav meg et negativt inntrykk av verken jenta eller typen hun var utro med.
Jeg slo opp, men sa at vi kunne være venner.
Møter av og til på han og slår alltid av en prat, spør hvordan det går osv.
Kompiser har liksom spurt meg hvorfor i det hele tatt jeg prater med han, men
jeg føler ingenting imot han eller noen.
Ikke imot xen heller, herregud hun var jo bare barnet når det skjedde. Er vel ingenting å bli så sur over. Alle mennesker er fulle av feil.

Vet om flere som går rundt å hater flere personer, og de prater om det hele tiden, og det virker bare som et slit og krever vanvittig mye energi.

Spørsmålet mitt er, er noen andre slik? Er dette positivt eller negativt?
For jeg klarer jo ikke være kritisk når andre personer gjør dumme ting.

Anonymous poster hash: 821ce...1d7
Videoannonse
Annonse
Gjest tinbjo1
Skrevet

jeg synes det høres utrolig deilig ut. jeg sliter med motsatte, skal alltid finne feil i andre og hater at jeg gjør det selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg var slikt før. Synes det er ganske negativt, iallfall for min del. Blir mye utnyttet når man er slik desverre. Jeg var som deg, hadde veldig sterke meninger men jeg godtok samtidig alt for mye. Så det gode i alle uansett hva. Men satt nå foten ned en dag og det fungerer iallfall bedre for meg. Lei av å bli utnyttet og å være dumsnill.

Anonymous poster hash: 25cc2...067

Skrevet

Jeg var slikt før. Synes det er ganske negativt, iallfall for min del. Blir mye utnyttet når man er slik desverre. Jeg var som deg, hadde veldig sterke meninger men jeg godtok samtidig alt for mye. Så det gode i alle uansett hva. Men satt nå foten ned en dag og det fungerer iallfall bedre for meg. Lei av å bli utnyttet og å være dumsnill.

Har aldri opplevd å bli utnyttet før :S Ikke som jeg er klar over i hvertfall

TS

Skrevet

Har aldri opplevd å bli utnyttet før :S Ikke som jeg er klar over i hvertfall

TS

Det la ikke jeg heller merke til selv. Vanskelig å vite når jeg ikke kjenner deg eller enkelthendelser men slikt er vanskelig å se der og da. Du må ikke bli utnyttet men det er ikke bra at du finner deg i all mulig dritt:) det er bare min mening.

Skrevet

Er en 24 år gammel gjennomsnittlig fyr.

Trener, ute i helgene av og til, bra utseende(får jeg høre), har en bachelor

og på vei i min bachelor nummer 2.

Er ingen tøffel, har mine meninger, og de står jeg får.

Men en ting har jeg begynt å fundert over nå som jeg begynner å kjenne

meg selv bedre og bedre. Jeg bærer aldri nag til noen. Uansett hva folk gjør, så får jeg aldri følelsen av å ha noe i mot dem. Jeg er aldri sint, bare irritert, men det er bare over småting som er min egen feil.

Har opplevd utroskap for noen år siden, men ikke det heller gjorde gav meg et negativt inntrykk av verken jenta eller typen hun var utro med.

Jeg slo opp, men sa at vi kunne være venner.

Møter av og til på han og slår alltid av en prat, spør hvordan det går osv.

Kompiser har liksom spurt meg hvorfor i det hele tatt jeg prater med han, men

jeg føler ingenting imot han eller noen.

Ikke imot xen heller, herregud hun var jo bare barnet når det skjedde. Er vel ingenting å bli så sur over. Alle mennesker er fulle av feil.

Vet om flere som går rundt å hater flere personer, og de prater om det hele tiden, og det virker bare som et slit og krever vanvittig mye energi.

Spørsmålet mitt er, er noen andre slik? Er dette positivt eller negativt?

For jeg klarer jo ikke være kritisk når andre personer gjør dumme ting.

Jeg likner deg delvis.

Men jeg kan fint være kritisk til dumme ting folk har gjort, uten å mislike dem som personer av den grunn.

Anonymous poster hash: 3c48e...52e

• Liker 1
Skrevet

Jeg likner deg delvis.

Men jeg kan fint være kritisk til dumme ting folk har gjort, uten å mislike dem som personer av den grunn.

Ja var det jeg også mente. Kan jo komme med konstruktiv tilbakemeldinger, men aldri dømming på en måte.

TS

Skrevet

Jeg kunne ønskt jeg var mer som deg TS. Jeg er nesten den rake motsetning til deg, men har lyst å forandre meg men det er ikke så lett.

Anonymous poster hash: 69fca...62e

Skrevet

Hvordan ble du utnyttet da?

Skrevet

Ja var det jeg også mente. Kan jo komme med konstruktiv tilbakemeldinger, men aldri dømming på en måte.

TS

Da er vi nok ganske like.

Skrevet

Jeg mener at dette er en meget god egenskap. Det betyr at du evner å se det gode i hvert menneske, og at du fokuserer på det positive fremfor det negative. Har du en liknende innstilling til livet? Ser du heller det som er bra enn det som er dårlig? Hvis det er sånn, så er du heldig. Da tør jeg påstå at du kommer til å få et godt liv.

Anonymous poster hash: d3301...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...