Gå til innhold

Blad, blogger eller nettsider for en motedust?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste begynt å interessere meg mer for mote og klær, etter å ha gitt totalt f i noen år. Jeg har forsøkt å lese både blad, blogger og nettsider, men synes veldig mye er vanskelig å forstå da det ikke skrives på norsk. Da mener jeg at språket er norsk, men at alle ordene er skrevet på engelsk. Finnes det noen gode blogger/nettsider som bruker norske ord, som er enkle å forstå for oss som ikke kan så mye om mote men som gjerne vil ha litt inspirasjon?

Anonymous poster hash: d8f9f...f4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være mye tekst? Jeg ser stortsett bare på bildene, og hva slags merke det er, dersom jeg liker klærne(de linker jo ofte til hvor man kan få kjøpt det) Jeg er ingen fashionista, altså, mer motedust, men kikker iblant på bloggene til Sara Strand, Janka Polliani og Celine Aagaard for litt inspirasjon.

Anonymous poster hash: dddc4...7b1

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Hvilke type klær liker du da? Merkeklær som Chanel og slikt, eller klær fra H&M og lignende?

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet

Må det være mye tekst? Jeg ser stortsett bare på bildene, og hva slags merke det er, dersom jeg liker klærne(de linker jo ofte til hvor man kan få kjøpt det) Jeg er ingen fashionista, altså, mer motedust, men kikker iblant på bloggene til Sara Strand, Janka Polliani og Celine Aagaard for litt inspirasjon.

Anonymous poster hash: dddc4...7b1

Jeg kunne tenke meg å lese litt i tillegg til å se på bilder, litt forklaringer om hvordan de setter sammen antrekk og slikt. Men det er kanskje mest vanlig med bare bilder? Det jeg sliter med er at det virker som om det meste er skrevet for folk med mye peiling, jeg forstår ikke hva som menes når det brukes veldig mange "moteord". Spesielt navn på klær blir ofte skrevet på andre språk enn norsk.

Link gjerne til bloggene du snakker om :)

Hvilke type klær liker du da? Merkeklær som Chanel og slikt, eller klær fra H&M og lignende?

Jeg tenker på litt mer vanlige klær. H&M og lignende prisklasse.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg kunne tenke meg å lese litt i tillegg til å se på bilder, litt forklaringer om hvordan de setter sammen antrekk og slikt. Men det er kanskje mest vanlig med bare bilder? Det jeg sliter med er at det virker som om det meste er skrevet for folk med mye peiling, jeg forstår ikke hva som menes når det brukes veldig mange "moteord". Spesielt navn på klær blir ofte skrevet på andre språk enn norsk.

Link gjerne til bloggene du snakker om :)

Jeg tenker på litt mer vanlige klær. H&M og lignende prisklasse.

Kristin Gjelsvik fronter jo mest klær av den prisklassen i forhold til bloggerne jeg kan komme på. http://styleconnection.blogg.no/ Hun er ganske jordnær virker det som.

Skrevet

Bloggen til Nettenestea (Anette Haga) har ofte fine klær, dog ofte klær i litt høyere prisklasse. Likevel er det ofte man finner liknende klær i kjedebutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...