AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 For et par mnder siden begynte en jeg gikk på vgs med å prate til meg etter ca 2 år uten kontakt. Vi fikk en god tone og ble sittende å prate lenge i flere dager, hvor han fortalte at han hadde vært forelsket i meg på vgs, men siden jeg på den tiden var sammen med en annen fikk han aldri prøvd seg. Vi er begge i starten av 20 årene. Før jeg går videre vil jeg legge til at han ikke står oppført i noe forhold på facebook og ikke nevne dama si før senere, men det kommer jeg tilbae til. Vi begynte så å snapchatte med hverandre, og etter mye snapping frem og tilbake begynte vi å sende litt dirty bilder. Samtalene våre ble peilet mer inn på sex etter det, og vi begge både snakket dirty og skrev om ting vi ville gjøre med hverandre etc. Så etter å ha snakket hele natt til i dag, så spør han om han kan komme over, noe jeg selvfølgelig sier ja til. Det var ikke bare sex i samtalene våre, vi snakker om andre ting så det var ikke nødvendigvis noe booty call, men mer det at det var lenge siden og sånn. Så når han kommer til meg så er det veldig hyggelig, vi sitter og prater og pjusker med hverandre. Og mens vi ligger å småkoser så forteller han meg om dama si, som om det var helt normalt å kose med en annen jente når man har dame. Han var helt klar over at jeg ikke er på jakt etter noe seriøst forhold for tiden, men denne fyren var det noe det klikket helt med. Jeg reagerte ikke så mye på det at han hadde dame der og da, siden vi ikke hadde gjort noe fysisk og jeg ikke kjenner deres forhold og ikke vet hvor deres grenser går. Jeg kjenner ikke jenta heller. Uansett, vi fortsetter å småkose og se på film sammen, og plutselig kysser han meg. Jeg var blitt veldig betatt av fyren og stopper han ikke og en ting fører til en annen og vi har sex... helt utrolig bra sex. Hvor han rett etter vi var ferdig hvisket meg i øret: "Fra nå av så knuller du ingen andre." Mens vi ligger å koser etterpå forteller han at forholdet til dama hans funker dårlig og at han vurderer å gjøre det slutt. De har vært sammen i 6 mnder. Jeg har ikke bedt han gjøre det slutt for min del eller noe sånn. Han var veldig kosete etterpå og vi hang sammen flere timer etter vi hadde sex. Når han dro så sa han at vi sees snart igjen. jeg vet ikke helt hva jeg skal føle om dette her... For det første fikk jeg ikke vite om dama hans før alt for sent. Jeg vil heller ikke si at det er min oppgave å dytte vekk en fyr som kysser meg når det er HAN som er i et forhold og ikke jeg. Jeg er veldig betatt av denne fyren, men vil ikke ødelegge for han og kjæresten hans, noe som kanskje høres dumt ut siden jeg allerede har hatt sex med han, men jeg vil ikke fortelle henne om det eller få han til å slå opp. Det får være hans eget ansvar. Jeg har ikke snakket til han etter dette, kommer heller ikke til å gjøre det hvis ikke han kontakter meg først. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg har forelsket meg i en fyr som er opptatt, og når man følte det sånn er det vanskelig å stå imot når det ikke er jeg som har et ansvar for å la være. Innspill? Erfaringer? Det er forresten lite vits å kalle meg en hore og si at jeg ødelegger for andre forhold for jeg gjorde mitt valg i å ligge med en fyr jeg liker, jeg har ikke sviktet noen - det er det han som har gjort.... Anonymous poster hash: 73904...03d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Nåja.....den som er med på leken får tåle steken. Hadde du hatt moral hadde du stikke fra han når han sa han hadde dame og sagt til han at dere fikk fortsette når han hadde gjort det slutt. Men, moral til side, hvorfor tror du at han ikke lyver til deg kun for å få i pose å sekk? Forbudt sex fra deg som ikke vil noe seriøst og mere sex og kjærlighet fra den han elsker? Mange, mange menn er slik....Du har gått i den klassiske elskerinne fella. Anonymous poster hash: 73bc3...b9d 15
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Det er da ditt ansvar å spørre om han har dame før du humper til sengs med han.... Anonymous poster hash: 40643...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ts her. Jeg har vært i forhold hvor fyren har vært utro, og jeg har ALDRI blitt sur på jenta han var det med. Rett og slett fordi mitt syn på saken er at er det den som er i et forhold som prøver seg og er utro så er det DEN personen som ikke eier moral. Det er mitt syn, og jeg har opplevd utroskap, og da var det fyren jeg ble rasende på og ikke jenta - for min lykke er faktisk ikke hennes ansvar. En person er ikke en eiendel, man kan ikke "stjele" en person fra et forhold, for denne personen har en frihet til å velge selv og kunne fint sagt nei eller latt være å prøve seg på noen andre så lenge han/hun er i et forhold. Hennes forhold og lykke er faktisk ikke mitt ansvar og hvis jeg faller for typen hennes og han prøver seg på meg, så kommer jeg ikke til å kaste han på dør fordi en jente jeg ikke kjenner og ikke har noe form for ansvar for skal få et fungerende forhold. Anonymous poster hash: 73904...03d 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Det er da ditt ansvar å spørre om han har dame før du humper til sengs med han.... Anonymous poster hash: 40643...a1a TS WHAT? Det er det da ikke?! Hvis man er i et forhold er det veldig vanlig å prate om partneren sin eller nevne han/henne når man prater med noen flere dager i strekk. Om man velger å ikke ha det på facebook er det helt greit, men hvis noen begynner å flørte med deg og snakke med deg hele tiden og de står som singel på facebook og de ikke har nevnt noe annet så går jeg faktisk ut fra at denne personen ikke er i et seriøst forhold. Når jeg er i et forhold så er kjæresten min et samtaleemne på et eller annet tidspunkt hvis jeg prater med noen flere dager i strekk. Anonymous poster hash: 73904...03d 6
Marie90 Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Hva er spm? Hva du skal gjore? Hvis du virkelig vil vaere med ham, saa sett et ultimatum - ingen kontakt foer han er singel. Naar det er sagt vil han neppe vaere en god kjaereste ettersom han har potensiale til aa vaere utro, men det er jo opp til deg aa forholde deg til... 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Det er hans problem. Anonymous poster hash: b8683...46b 1
Alja Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Det er overhodet ikke DITT ansvar å sjekke om han har dame før du hopper til køys med han, den er jeg enig i. MEN at du ikke ba han dra og avsluttet det hele lyder av dårlig moral lang veg. Du som har blitt bedratt selv burde jo vite hvor vondt det er? Jaja. Som jeg sier i alle de andre utro trådene; jeg håper dama finner det ut og slipper å bli holdt for narr. Du er med på å gjøre livet til en annen person dritt. Er det noe du vil være en del av? 12
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Lurer litt på hvorfor du driver med slik hissig ansvarsfraskrivelse jeg da om du ikke selv synes du har gjort noe galt....Forøvrig så ser jeg ned på folk som puler med noen når de vet de er i forhold, det krever en viss type personlighet for å gjøre noe slikt selv om det er den opptatte som har størst ansvar. Vi er alle ansvarlige for vår egen karma. Anonymous poster hash: 73bc3...b9d 5
Fuglen Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Min erfaring med utroskap er at jeg så på jenta han var utro med som en drittsekk, og jeg hatet henne nesten like mye som jeg hatet ham. Men det er kanskje fordi jeg selv aldri hadde klart å gjøre noe med en gutt jeg visste hadde kjæreste, så der er jo du og jeg forskjellige. Nå vet jeg ikke helt hvorfor du forteller om dette, hva slags innspill vil du ha? Det jeg hadde vært bekymret for om jeg var deg hadde vært om jeg noengang kunne stole fullstendig på denne gutten hvis det skulle blitt noe mer seriøst mellom dere to. 3
Gjest Ravna Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna .
Equinox Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Og mens vi ligger å småkoser så forteller han meg om dama si, som om det var helt normalt å kose med en annen jente når man har dame. Han var helt klar over at jeg ikke er på jakt etter noe seriøst forhold for tiden, men denne fyren var det noe det klikket helt med. Jeg reagerte ikke så mye på det at han hadde dame der og da, siden vi ikke hadde gjort noe fysisk og jeg ikke kjenner deres forhold og ikke vet hvor deres grenser går. Jeg kjenner ikke jenta heller. Uansett, vi fortsetter å småkose og se på film sammen, og plutselig kysser han meg. Jeg var blitt veldig betatt av fyren og stopper han ikke og en ting fører til en annen og vi har sex... helt utrolig bra sex. Hvor han rett etter vi var ferdig hvisket meg i øret: "Fra nå av så knuller du ingen andre." jeg vet ikke helt hva jeg skal føle om dette her... For det første fikk jeg ikke vite om dama hans før alt for sent. Jeg vil heller ikke si at det er min oppgave å dytte vekk en fyr som kysser meg når det er HAN som er i et forhold og ikke jeg. Jeg er veldig betatt av denne fyren, men vil ikke ødelegge for han og kjæresten hans, noe som kanskje høres dumt ut siden jeg allerede har hatt sex med han, men jeg vil ikke fortelle henne om det eller få han til å slå opp. Det får være hans eget ansvar. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg har forelsket meg i en fyr som er opptatt, og når man følte det sånn er det vanskelig å stå imot når det ikke er jeg som har et ansvar for å la være. Det er forresten lite vits å kalle meg en hore og si at jeg ødelegger for andre forhold for jeg gjorde mitt valg i å ligge med en fyr jeg liker, jeg har ikke sviktet noen - det er det han som har gjort.... Anonymous poster hash: 73904...03d Nå er det vel slik at ligger man med noen som man VET er involvert i ett forhold så er det for min del ganske åpenbart at man er delvis skyldig i ett utroskap, bare fordi man ikke er i ett forhold selv er ikke godt nok til å frita seg selv for å være involvert. Å tro noe annet er vel ro ganske så bra, vet man at noen er i ett forhold kan man fint si nei, er man for svak til å ikke gjøre det eller kjører på å ikke bryr seg er deti beste fall dårlig moral. 1
Gjest TheRighteous Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Uff, nå syns jeg synd i kjæresten hans.. Syns du burde fortelle henne om det. Og jeg ville aldri fortsatt noe med en fyr jeg vet er i stand til å være utro, det er å be om trøbbel. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 Syns det er unødvendig å komme med moralisering til ts, det han som er i et forhold som har ansvaret. Jeg tror forsåvidt ikke det er noen god idé å fortsette dette forholdet, det kan komme mye uønsket drama din vei, og det er neppe verdt det. Som andre har påpekt kan det også hende at han ville vært utro mot deg, når han er istand til å gjøre det mot henne. Hva hvis gnisten i forholdet deres dabber litt av? Ville du da vært sikker på at han ikke hoppet til sengs med andre samtidig som du prøvde å fikse forholdet? Han synes tydeligvis at det er greit å gjøre. Anonymous poster hash: d889b...287 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Ts her igjen. Når jeg selv opplevde utroskap var den største smerten at jeg følte det sviket fra min kjæreste, jeg var ikke lei meg fordi en annen jente hadde sex med kjæresten min, men fordi han valgte å ha sex med henne - hvis det gir mening. Jeg står for det jeg gjorde, for i mine øyne er det ikke omverdenen sitt ansvar å holde noen i et forhold trofaste. Det var ikke slik at han fortalte at han hadde dame tidlig i praten og jeg bare fortsatte å prøve og tilslutt klarte å vinne han over. Jeg vet at det kan høres umoralskt ut av meg, men det er ikke slik at jeg som en hobby driver å ligger med opptatte fyrer, det var den følelsen jeg fikk rundt han og valgte å gjøre det hjertet ville. Jeg og han har ikke innledet et forhold bak hennes rygg, og jeg har ikke sagt noe om at han burde dumpe henne. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å innlede noe forhold så lenge han er opptatt. Jeg selv har aldri vært utro, aldri tenkt tanken en gang, rett og slett fordi at hvis jeg er med en personen så er det bare denne personen jeg vil ha. Vil jeg ha noen andre så gjør jeg det slutt først. Jeg har ikke brutt opp et ekteskap med barn eller noe slikt, jeg forelsket meg i en fyr som viste seg å ha kjæreste og jeg tror helt ærlig ikke mange andre ville ha kastet ut en som det klikket bra med og man hadde så god kjemi med. Jeg er ikke moralsk pliktig til å sette til side min egen lykke for en annen person jeg ikke kjenner. Sorry for å være så hard på temaet, men som jeg har nevnt flere ganger så har jeg opplevd utroskap og kvinner som mener at den andre kvinnen er grunnen og like skyldig skaper bare en person å skylde på istedenfor å innse at mannen man elsker kanskje ikke elsker deg like sterkt tilbake, eller har rett og slett funnet en bedre enn deg og setter ikke nok pris på deg til å engang være trofast. Derfor ble jeg aldri sur på jenta han var utro med - hun har ikke noe ansvar til meg og jeg kan ikke kreve at hun skal la være å gjøre ting eller snakke med noen fordi det gjør meg lei meg. Anonymous poster hash: 73904...03d 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er enig i at det egentlig ikke er ditt problem, det er han som er utro og ikke du. Men en ting stusser jeg på som du ikke virker å ha tenkt over; Hva får deg til å tro at han ikke vil gjøre det samme mot deg,hvis dere noensinne blir sammen? Ikke kom med den "ja men kanskje forholdet deres er dårlig og det vi har er noe spesielt og annerledes". At han er utro vil jo i seg selv vise at han fyren egentlig ikke er noe å samle på. Uansett om forholdet hans er dårlig og han ikke elsker dama si lenger (eller respekterer henne, obviously), så ville enhver oppegående person gjort det slutt før man går videre til neste. Ikke minst, hva tror du han tenker om deg som tydeligvis er helt OK med å være en ekstradame? Wtf. Har du så sterkt behov for å ha noen og være nær noen, at du tar til takke med den første som viser interesse? Ikke frekt ment, men enhver oppegående person hadde ikke satset på en slik partner. For all del, du gjør som du vil, men det du skrev om han sier mye om han som du kanskje ikke selv ser ennå. Anonymous poster hash: f8dfe...bc6 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er enig i at det egentlig ikke er ditt problem, det er han som er utro og ikke du. Men en ting stusser jeg på som du ikke virker å ha tenkt over; Hva får deg til å tro at han ikke vil gjøre det samme mot deg,hvis dere noensinne blir sammen? Ikke kom med den "ja men kanskje forholdet deres er dårlig og det vi har er noe spesielt og annerledes". At han er utro vil jo i seg selv vise at han fyren egentlig ikke er noe å samle på. Uansett om forholdet hans er dårlig og han ikke elsker dama si lenger (eller respekterer henne, obviously), så ville enhver oppegående person gjort det slutt før man går videre til neste. Ikke minst, hva tror du han tenker om deg som tydeligvis er helt OK med å være en ekstradame? Wtf. Har du så sterkt behov for å ha noen og være nær noen, at du tar til takke med den første som viser interesse? Ikke frekt ment, men enhver oppegående person hadde ikke satset på en slik partner. For all del, du gjør som du vil, men det du skrev om han sier mye om han som du kanskje ikke selv ser ennå. Anonymous poster hash: f8dfe...bc6 Enig. Anonymous poster hash: ef34b...704 1
Gjest Ravna Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 (endret) . Endret 18. januar 2018 av Ravna .
Mushroom Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 Det er jo han som er drittsekken, men hadde det vært meg så hadde jeg kasta han ut med det samme han sa at han var i forhold, sendt all bullshitten til kjæresten og håpet at han fikk svi fra henne. Jeg hater at det er så mange gutter som holder på på denne måten, så sørger for at den største tabben en slik gutt gjør er å prøve seg på meg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå