AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Har en liten haug med forskjellige truser og et par bher som ikke passer. Ikke noe i veien med undertøyet sånn sett, men på meg skal det helst "ikke kjennes" i det hele tatt. De to siste er microfiber hipstere fra Pierre Roberts, et merke jeg kjøper mye fra ellers. Noe vits i å legge det til salgs på Finn? Anonymous poster hash: 295c6...59e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Nei. Anonymous poster hash: 6efef...138 15
Millimani Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Du får ikke solgt noe sånt. Gi dem til Fretex eller ulands-hjelpa 3
Gjest Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Lite vits. Jeg ville aldri kjøpt undertøy av noen på nett - uansett hvor "nytt" det skulle vært. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Har en liten haug med forskjellige truser og et par bher som ikke passer. Ikke noe i veien med undertøyet sånn sett, men på meg skal det helst "ikke kjennes" i det hele tatt. De to siste er microfiber hipstere fra Pierre Roberts, et merke jeg kjøper mye fra ellers. Noe vits i å legge det til salgs på Finn? Anonymous poster hash: 295c6...59e Nei, det er det ingen vits i. De eneste som kanskje vil ha interesse for brukt undertøy, er nok litt små-slibirge menn... Anonymous poster hash: e5795...9e0 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Nei. Mest fordi det er såpass smått og rimelig i utgangspunktet, og fordi det er så viktig at det passer godt. Hadde det vært snakk om plagg der hvert av dem kostet flere hundre eller over tusen kroner, og jeg fikk det svært rimelig, så kunne det vært aktuelt. Men undertøyet mitt koster ikke stort nytt en gang, så det vil ikke være noe særlig gevinst i å kjøpe det brukt. BH-er er dyrere, men de igjen er nødt til å passe så perfekt, at det ikke er vits å kjøpe annet enn i butikk. Det eneste jeg kan tenke meg er at det kanskje kan gis bort til organisasjoner typ =Oslo, Virkelig etc? De har iallefall tatt imot en del klær jeg ville bli kvitt, selv om klærne ikke var i perfekt stand lengre, så det kan jo hende de kunne tatt imot ubrukt undertøy også. Anonymous poster hash: ed2d2...eda
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Ha det på deg en dag, og selg det for 3dobble prisenAnonymous poster hash: a98ca...2a9 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Du får solgt både brukte sokker og undertøy til menn som tenner på slikt. Du kan tjene en god sum penger på det. Anonymous poster hash: 118bb...b1e 2
Gjest constance90 Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Fretex osv vil heller ikke ha undertøy med mindre det er forseglet pakke. Du får nok ikke solgt det nei 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Trusemannen er nok interessert, men vil nok helst ha det brukt og uvasket... Anonymous poster hash: 13c93...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #14 Skrevet 27. februar 2014 Dere fikk med dere at det var Ubrukt? Det er kun prøvd på i et par sekunder, etter at jeg kom ut av dusjen. Hva gjør dere da, når dere kjøper undertøy som ikke passer? Kaster det? TS Anonymous poster hash: 295c6...59e
Lea2 Skrevet 27. februar 2014 #15 Skrevet 27. februar 2014 Men det er da ingen som kan vite at du bare har hatt det på noen sekunder (og det er mer enn nok egentlig for meg). Jeg kjøper undertøy som passer.. og om noe ikke er som forventet har jeg dem liggende som krisetruser/mensentruser og kaster dem ved neste opprydding. Jeg hadde kanskje tatt i mot sånt "ubrukt" undertøy fra moren min f.eks, men ikke fra andre.. og jeg hadde helt sikkert ikke betalt for det. 4
Gjest constance90 Skrevet 27. februar 2014 #16 Skrevet 27. februar 2014 Dere fikk med dere at det var Ubrukt? Det er kun prøvd på i et par sekunder, etter at jeg kom ut av dusjen. Hva gjør dere da, når dere kjøper undertøy som ikke passer? Kaster det? TSAnonymous poster hash: 295c6...59e Det er forsatt uhygenisk! Jeg kaster det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #17 Skrevet 27. februar 2014 Dere fikk med dere at det var Ubrukt? Det er kun prøvd på i et par sekunder, etter at jeg kom ut av dusjen. Hva gjør dere da, når dere kjøper undertøy som ikke passer? Kaster det? TS Anonymous poster hash: 295c6...59e Kjøper ikke undertøy som ikke passer. Men om jeg var usikker så ville jeg iallefall ikke tatt av merkelappene, kun prøvd det på (truser utenpå egne truser), og hvis det ikke passet latt merkelapper være på og lagt det tilbake i eventuell emballasje. Da ser man iallefall tydelig at det er ubrukt. Og da er det nok lettere å gi det bort til de som tar vare på vanskeligstilte, som Virkelig, =Oslo og lignende. Anonymous poster hash: ed2d2...eda
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #18 Skrevet 27. februar 2014 Nei. Spiller ingen rolle om det kun er prøvd 1 sekund rett etter en dusj. Anonymous poster hash: fbde3...dec 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #19 Skrevet 27. februar 2014 Dere fikk med dere at det var Ubrukt? Det er kun prøvd på i et par sekunder, etter at jeg kom ut av dusjen. Hva gjør dere da, når dere kjøper undertøy som ikke passer? Kaster det? TS Anonymous poster hash: 295c6...59e Ja, du har jo skrevet det i HI, men når du har prøvd det på er det ikke ubrukt. Hadde du kjøpt slikt undertøy selv? Tviler på det… Anonymous poster hash: 6efef...138 3
Sol79 Skrevet 27. februar 2014 #20 Skrevet 27. februar 2014 Nei, er du gal! Og det er jo ikke ubrukt all den tid du har prøvd trusene hjemme hos deg selv! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå