Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og eksen min gjorde det slutt for ca. 2 mnd siden. Hun var da helt bestemt på at det ikke var no mulighet for at vi skulle bli sammen igjen. For 3 uker siden hadde vi sex for første gang etter det ble slutt, og hun tok intiativet. etter det har vi hatt sex to ganger til. Og her om dagen sa hun til meg at hun plutselig var usikker på hva hun ville. hun er veldig oppegående, smart og lar seg ikke rive med av det andre forteller hun. Vi har et barn sammen på halvannet år og vi er sammen ganske ofte tiltross for bruddet. Jeg såklart er litt forvirra, for jeg så for meg at det ikke var noe håp. og selv om hun fortalte meg at hun var usikker ogsånn, men ikke ville gi meg noen falsk forhåpninger, så kommer jo håpet inni meg igjen når hun forteller meg dette. Vi ligger sammen og ser på filmer, jeg ligger og kiler henne og vi har det kjempe koselig. jeg bare lurer på noen ting: er det feil av meg å håpe i denne situasjonen? hva burde jeg gjøre for at sjansene for at vi blir sammen igjen øker? burde jeg være snill og myk og gi hun oppmerksomhet? eller burde jeg "ditche" henne og late som at jeg ikke er interessert selv? det siste vil jeg jo helst ikke da vi koser oss når vi er sammen og jeg vil jo se sønnen min så mye så mulig :) hun gjorde du slutt fordi hun ikke hadde følelser for meg. men det må vel gå an å begynne å elske noen igjen som man har elsket før? veldig frustrert... takk for tilbakemeldnger :)

Anonymous poster hash: 7d53e...bd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tips: Skriv en bedre overskrift.

Andre tips: Prøv å ikke vær altfor "på" henne, la henne få litt frihet. Vis henne at du vil ha henne uten å bli masete. Men bli heller ikke en tøffelhelt som danser etter hennes pipe.

Anonymous poster hash: a5265...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...