Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med jevne mellomrom dukker det opp tråder som omhandler fising, og der er det en del som skriver at de mener promping hører hjemme på do.

Men det jeg lurer på; Dere som går på do for å prompe, går dere bare inn på badet og lukker døren og fiser, eller tar dere av dere buksen og trusen, og setter dere på do for å fjerte, på samme måte som om dere måtte tisse eller bæsje?

Anonymous poster hash: 6e5ed...cc4
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med jevne mellomrom dukker det opp tråder som omhandler fising, og der er det en del som skriver at de mener promping hører hjemme på do.

Men det jeg lurer på; Dere som går på do for å prompe, går dere bare inn på badet og lukker døren og fiser, eller tar dere av dere buksen og trusen, og setter dere på do for å fjerte, på samme måte som om dere måtte tisse eller bæsje?

jeg fiser i sofaen mitt i stua jeg. gidder ikke gå på do. har vært med sambo i et år nå og fiser når vi må.

Anonymous poster hash: c6040...3ff

• Liker 2
Skrevet

Tar en smyger hvis det trengs.

Anonymous poster hash: 784b1...a7a

Skrevet

jeg fiser i sofaen mitt i stua jeg. gidder ikke gå på do. har vært med sambo i et år nå og fiser når vi må.

Anonymous poster hash: c6040...3ff

Jo takk, men det var ikke det som var spørsmålet :) Spørsmålet var til de som virkelig går på do for å fise ;) Fiser i stua jeg også ;) -ts

Skrevet

Jeg går bare inn døra, fiser, og så venter litt, i håp om å ikke dra med meg en hale med stygg lukt ut av badet :D

Anonymous poster hash: c7cf6...24a
Skrevet

Jeg har som regel ikke behov for å fise så mye. Pleier bare å gjøre det når jeg er på do. Ikke noe jeg tenker spesielt over egentlig. Fiser ikke med andre tilstede med mindre det er et uhell. Ikke samboeren heller. Noen ganger har jeg luft i magen, men da går jeg også på do oftere.

Anonymous poster hash: a2fe8...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...