Gå til innhold

Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går jeg frem når jeg har addet vedkommende på face? Vi bor i samme by, traff han en gang der jeg var en kunde! Han godtok adden, men hva nå? Aldri hatt kjæreste her, så vet lite! Vil ikke virke desperat og heller ikke kostbar! Tør heller ikke å gå ut med den første av alt liksom :)

Hjelp meg :)

Anonymous poster hash: 6947d...739
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skriv til han? skriv noe sånt som "hei, koselig at du ville godta meg som venn" eller ett eller anna

Anonymous poster hash: dd592...42f
  • Liker 1
Skrevet

^^ Det kunne vært noe. Men er bare så livredd for han bare vil avvise meg. Eller synes jeg er stalker el no. Dårlig selvtillit her ja!

Skrevet

Flere:)

Skrevet

Opp

Skrevet

For det første slapp av. Ikke tenkt for mye på det, prøv å få en tone med han eller en samtale og se hvor det ender opp, avviser han deg så synd for han. Så kan du endelig komme deg videre :)

• Liker 1
Skrevet

Ja:D Men vet liksom ikke hvordan jeg skal starte en samtale? Bare hei og takk for adden. Men skal jeg ikke nevne grunn for at jeg la han til? :)

Skrevet

Oh dear, oh dear! Sendte facebook mld til han. Han så de nå, men regner med at han ikke kommer til å svare så seint! Livredd jeg har driti meg ut!

Skrevet

Du har uansett ikke driti deg ut.

Enten er han interessert i kontakt og skrive med deg, eller så er han ikke det.

Uavhengig av utfall har du ikke driti deg ut ved å sende ham en melding.

• Liker 1
Skrevet

Virker ikke interessert :frown: Sa at det var hyggelig jeg addet han og at han hadde mye å gjøre! Ikke noe mer... :trist:

Skrevet

Tør ikke tilfelle noen av hans påpeker hvem jeg er og blablabla

Skrevet

Tør ikke tilfelle noen av hans påpeker hvem jeg er og blablabla

Skrevet

Så fint du turte å sende melding til han iallfall! ;) Om ikke han virker interessert, er det jo bare å rydde han ut av tankene med en gang.

Skrevet

Tøff du er som tok initiativ!

Så han var ikke så veldig interessert, sånn går det av og til, ikke noe farlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...