AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Heisann! Var på fest hos vennina min på fredag, og satt å prata med en gutt i rundt to timer. Vi hadde veldig god kjemi, tullet og lo. Så også at han så etter meg noen ganger. Det skjedde ikke mer etter det. Jeg har lagt han til på Facebook, og han har akseptert, men ikke startet noe samtale. Jeg må nevne at han var litt sjenert, selvom han også var selvsikker. Vet dette virker litt hysterisk, siden jeg bare har møtt han en gang, men får han virkelig ikke ut av tankene. Vi kunne prate om alt, og vi hadde den samme humoren. Jeg vil virkelig ha kontakt med denne fyren. Hva burde jeg gjøre? Er han ikke interessert siden han ikke har tatt kontakt? Burde jeg vente? Jeg tør ikke selv å ta kontakt, vil ikke framstå som masete...Anonymous poster hash: 71dbf...38e
Gjest Absolutt Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Ta kontakt, se hva som skjer. Er han gira og hadde det hyggelig svarer han og hvis ikke så vet du i alle fall det.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Gutter er vanskelig å forstå seg på til tider. Foreslår at du venter litt med å starte en samtale med han, vet ikke hvor lenge du har venta nå, så lenge du ikke snakker til han med en gang du har lagt han til. Gi det litt tid, hvis han ikke tar kontakt da må du nok gjøre det selv. Har lagt til mange fyrer jeg hadde i kikkerten, men turte ikke ta første steget og da ble det dermed ingenting. Ikke vær så pysete som meg, ta kontakt! ;-) Anonymous poster hash: ad7a0...c71
-Missi- Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Ta kontakt. Du har han jo på face. Enkel melding som: du gjør? hatt en fin dag? no biggie ikke gjør det til en stor greie, prat litt sånn casual med han så tar du det derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå