AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hei, jeg har veldig tynne og formløse legger som jeg helst skjuler under bukser. Går nesten aldri i skjørt/kjole pga at jeg skjemmes av mine spinkle bein. Jeg har pene velformede lår, men leggene er helt ut av proporsjon føler jeg. Trener styrke (en del knebøy) men synes det er vanskelig å finne øvelser som gjør at leggene blir merkbart tykkere. Har veldig små og korte leggmuskler, og smale ankler. Noen som har tips til øvelser som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 8bc3b...358
Gjest Runforit Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Her er noen fine øvelser http://fitnessbloggen.no/ovelser/k/legger/
miramis Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 Motstatt problem her, nærmest større legger enn lår. Hvis du strekker tærne mot deg i noen øvelser aktiverer du leggene bra. Som legg extender/contractor apparatene, beinpress og tåhev. I tillegg er sumosquats hvor du hever hælene opp og ned ekstremt slitsomt for legger og innside lår! Syklister har ofte helt syke legger, så det er også god trening. :-) Gjerne kort og intensivt, mye bakker.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #4 Skrevet 27. februar 2014 Gå mye og spis mye mat. Anonymous poster hash: 9c29c...6e8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #5 Skrevet 27. februar 2014 Evt begynn med fotball. Anonymous poster hash: 9c29c...6e8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2014 #6 Skrevet 27. februar 2014 Leggmusklene kom fort og umerket her etter jeg har trent for å forbedre kondis ved å gå og jogge i terreng og motbakker, 4-5dager i uka. Fjell og motbakker er å anbefale på det sterkeste.Anonymous poster hash: 84dda...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå