AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er invitert på en date. Jeg var på date i helgen, og da opplevde jeg avvisning... veldig kjedelig. Bare uker før det var jeg også på date, men endte i at jeg ikke hørte mer fra han. Men nå tenker jeg å gå på ny date.... Men.... på en måte så er jeg litt stresset med dette. Og derfor tenker jeg at det må være bedre å ha fri fra jobb når daten er ferdig, slik at jeg får roet ned uansett hvor det går hen. Men nå er det snakk om en date før arbeidstid..... Tenk om det blir en ubehagelig date, også jobb etterpå..... Ville dere avlyst? Eller gått på daten? Anonymous poster hash: f58a5...bf6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er invitert på en date. Jeg var på date i helgen, og da opplevde jeg avvisning... veldig kjedelig. Bare uker før det var jeg også på date, men endte i at jeg ikke hørte mer fra han. Men nå tenker jeg å gå på ny date.... Men.... på en måte så er jeg litt stresset med dette. Og derfor tenker jeg at det må være bedre å ha fri fra jobb når daten er ferdig, slik at jeg får roet ned uansett hvor det går hen. Men nå er det snakk om en date før arbeidstid..... Tenk om det blir en ubehagelig date, også jobb etterpå..... Ville dere avlyst? Eller gått på daten? Anonymous poster hash: f58a5...bf6 Ville avlyst. Men det er min mening. Anonymous poster hash: bc7dc...2f1 1
Ferny Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hvor ille kan det bli. Det er en du ikke kjenner fra før? Det er jo bare et uforpliktende møte for å hilse på og se an kjemien....? Ta daten for hva den er, og gå før jobb og kos deg. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Ville avlyst. Men det er min mening. Anonymous poster hash: bc7dc...2f1 jeg trakk meg. Ja, greit at det bare er et uforpliktende møte for å hilse på, men det er også litt stressende slike treff, så en bør ha fri etter treffet slik at en har full ro. Dette mener jeg. Anonymous poster hash: f58a5...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå