Gå til innhold

Hvordan håndtere en som lyver

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

n

Endret av Karilka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner og en sånn :) Jeg har tenkt som deg at jeg hadde lyst til å avsløre han en gang og to, fordi det er så tåpelige ting han lyver om... Men så tenkte jeg det at det må jo være et eller annet som gjør at han har behov for disse løgnene som for meg er helt unødvendige... Så jeg har latt være, er redd han hadde følt seg dum og at venneforholdet hadde blitt litt ødelagt... Løgnene går jo ikke ut over noen, og de er jo faktisk ganske lette å se gjennom så da får det være for min del iallfall :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner og en sånn :) Jeg har tenkt som deg at jeg hadde lyst til å avsløre han en gang og to, fordi det er så tåpelige ting han lyver om... Men så tenkte jeg det at det må jo være et eller annet som gjør at han har behov for disse løgnene som for meg er helt unødvendige... Så jeg har latt være, er redd han hadde følt seg dum og at venneforholdet hadde blitt litt ødelagt... Løgnene går jo ikke ut over noen, og de er jo faktisk ganske lette å se gjennom så da får det være for min del iallfall :)

Det var kanskje den klokeste beslutning å ta. Du har jo helt rett i at så lenge ikke løgnene går utover noen så kan det være det samme. Selv om fristelsen er stor enkelte ganger til å avsløre mannen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...