Gå til innhold

Trene seg til mindre pupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest en del på nettet om trening og mindre pupper som følger av det, men står bare hvordan man skal ungå å få mindre pupper. Men jeg vil ha mindre pupper, er det mulig å trene seg til det? I så fall, hvordan? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppene består jo av ganske mye fett, så det er naturlig at disse forsvinner når man går ned i fettprosent. Samtidig kan man ikke punktslanke kroppen, så du kan nok ikke gå inn for å få mindre pupper, og bare det.

• Liker 1
Skrevet

Har gått litt opp i vekt det siste året og bhene mine er nå for små. Ergo har noe av fettet lagt seg på puppene. Er derfor ganske sikker på at det kommer til å forsvinne igjen så fort jeg bare skjerper meg og går ned igjen til trivselsvekten min.

Anonymous poster hash: 731f2...89d

Skrevet

Trener du bryst, får du fastere bryst, og da kan de se mindre ut men varierer fra person til person og til hvor trent de er.

Anonymous poster hash: 18cf2...911
Skrevet (endret)

Trener du bryst, får du fastere bryst, og da kan de se mindre ut men varierer fra person til person og til hvor trent de er.

Anonymous poster hash: 18cf2...911

Så styrke er bedre enn eks. jogging?

Endret av birgittte
AnonymBruker
Skrevet

Har mistet 37 kg i 2013. Puppene har samme størrelse enda..

Anonymous poster hash: 9a903...b98

Skrevet

Jeg har gått ned fra D-cup t B-cup siden september. Trener både styrke og kondisjon. :trene: Du får ikke fastere bryst av å trene styrke, da det er muskelen under brystet du trener.Brystene består av fett og kjertler som ikke er trenbare. Dessverre :(

Gjest Coolaid
Skrevet

Be proud of what your mama gave you !

Er du sunn og frisk får du en kropp deretter. Det er alt du trenger.

AnonymBruker
Skrevet

jeg kunne også tenkt meg mindre pupper :P du må ned i fettprosent. Jogging er det beste du kan gjøre da, samt endring av kosthold.

Anonymous poster hash: 348f2...1bf
  • Liker 1
Skrevet

Æsj, hadde håpet på en mirakelkur her inne! Gått ned 22kg og fra 85 til 75, men fra E til G!! Blir så dyrt når jeg må ha bh til 800 kr og sånt :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...