gotthard Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hei. jeg har psoriasis og har hatt det i 4-5 år nå, ikke veldig plaget, menn har på knoker, albuer, knær og en liten en på ryggen. Får en salve av legen men føler ikke den hjelper noe serlig, den heter Diprosalic, og kan bare brukes to uker om gangen, tar mye de to ukene jeg bruker den, men så skal du ligge unna i to uker og da blusser det opp igjen. leste et sted for noen år siden om en annen salve som skulle være utrolig bra, men finner det ikke igjen. noen andre med psoriasis som vil dele erfaringer og tips med meg?
Miss Lucky Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har prøvd det meste i løpet av livet. Det eneste som funker på meg er en krem/oppløsning som heter Betnovat
gotthard Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2014 bruker den i perioden hvor jeg ikke kan bruke den andre, men, virker dårlig synes jeg. bruker også Fenuril i mellom de andre smøringene. vurderer nesten å handle inn uv-lampe....
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Jeg bruker Daivobet. Den inneholder noe kortison, men kan brukes hver dag. Anonymous poster hash: f9500...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå