Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg å vil hoppe! :hoppe:

Elsker det kicket!

Voss har masse å by på når det gjelder ekstremsport!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Blir vel ikkje strikkhopping på meg med det første, tenker eg.. :ler:

Men du har da hatt goood tid siden denne tråden startet?

• 1 år senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden jeg.

Har fryktelig lyst til å hoppe i strikk fra Vemorksbrua. Er det slik at man må bestille "time" på forhånd, eller er det bare å møte opp. Hvilke dager kan man hoppe? Er det væravhengig? Til slutt: Hva koster det (regner med at det er med enn 500 kr som i 2004)?

På forhånd takk for svar!

Skrevet
Drar opp denne tråden jeg.

Har fryktelig lyst til å hoppe i strikk fra Vemorksbrua. Er det slik at man må bestille "time" på forhånd, eller er det bare å møte opp. Hvilke dager kan man hoppe? Er det væravhengig? Til slutt: Hva koster det (regner med at det er med enn 500 kr som i 2004)?

På forhånd takk for svar!

Jeg fant svar på alle spørsmålene her...

Skrevet

Fint du fant svarene :)

Ikke fått hoppet enda eller?

Jeg hoppet for et par år siden og har lyst til å hoppe igjen.

Var en helt syk opplevelse, ganske skremmende egentlig. Men kicket var jo helt rått da..

Blir ikke det samme med Berg og dalbaner igjen har jeg funnet ut. Tok den nye på Tusenfryd etter jeg hoppet og merket nesten ingenting.. hehe!

Skrevet
Fint du fant svarene :)

Ikke fått hoppet enda eller?

Jeg hoppet for et par år siden og har lyst til å hoppe igjen.

Var en helt syk opplevelse, ganske skremmende egentlig. Men kicket var jo helt rått da..

Blir ikke det samme med Berg og dalbaner igjen har jeg funnet ut. Tok den nye på Tusenfryd etter jeg hoppet og merket nesten ingenting.. hehe!

Jeg håper å få hoppet i sommer. Gleder meg masse!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg og har hoppet. Det var en sinnsyk bra opplevelse! Fikk foreviget hoppet på en videosnutt og jeg blir like gira hver gang jeg ser på det :)

Men nå er jeg fattig student og må bare vente noen år før det bli et nytt hopp.

Forøvrig betalte jeg ca 4-500,- og gjorde det i Førde, og jammen er det ikke blitt noen år siden.. men anbefales ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...