Gjest Lanyah Skrevet 18. juli 2006 #21 Skrevet 18. juli 2006 Jeg å vil hoppe! Elsker det kicket! Voss har masse å by på når det gjelder ekstremsport!
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2006 #22 Skrevet 23. juli 2006 Blir vel ikkje strikkhopping på meg med det første, tenker eg.. ← Men du har da hatt goood tid siden denne tråden startet?
Grønt blad Skrevet 18. mai 2008 #23 Skrevet 18. mai 2008 Drar opp denne tråden jeg. Har fryktelig lyst til å hoppe i strikk fra Vemorksbrua. Er det slik at man må bestille "time" på forhånd, eller er det bare å møte opp. Hvilke dager kan man hoppe? Er det væravhengig? Til slutt: Hva koster det (regner med at det er med enn 500 kr som i 2004)? På forhånd takk for svar!
Grønt blad Skrevet 18. mai 2008 #24 Skrevet 18. mai 2008 Drar opp denne tråden jeg. Har fryktelig lyst til å hoppe i strikk fra Vemorksbrua. Er det slik at man må bestille "time" på forhånd, eller er det bare å møte opp. Hvilke dager kan man hoppe? Er det væravhengig? Til slutt: Hva koster det (regner med at det er med enn 500 kr som i 2004)? På forhånd takk for svar! Jeg fant svar på alle spørsmålene her...
Cuba Skrevet 22. mai 2008 #25 Skrevet 22. mai 2008 Fint du fant svarene Ikke fått hoppet enda eller? Jeg hoppet for et par år siden og har lyst til å hoppe igjen. Var en helt syk opplevelse, ganske skremmende egentlig. Men kicket var jo helt rått da.. Blir ikke det samme med Berg og dalbaner igjen har jeg funnet ut. Tok den nye på Tusenfryd etter jeg hoppet og merket nesten ingenting.. hehe!
Grønt blad Skrevet 22. mai 2008 #26 Skrevet 22. mai 2008 Fint du fant svarene Ikke fått hoppet enda eller? Jeg hoppet for et par år siden og har lyst til å hoppe igjen. Var en helt syk opplevelse, ganske skremmende egentlig. Men kicket var jo helt rått da.. Blir ikke det samme med Berg og dalbaner igjen har jeg funnet ut. Tok den nye på Tusenfryd etter jeg hoppet og merket nesten ingenting.. hehe! Jeg håper å få hoppet i sommer. Gleder meg masse!
LauraLine Skrevet 26. juni 2008 #27 Skrevet 26. juni 2008 Jeg og har hoppet. Det var en sinnsyk bra opplevelse! Fikk foreviget hoppet på en videosnutt og jeg blir like gira hver gang jeg ser på det Men nå er jeg fattig student og må bare vente noen år før det bli et nytt hopp. Forøvrig betalte jeg ca 4-500,- og gjorde det i Førde, og jammen er det ikke blitt noen år siden.. men anbefales ja!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå