Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nokon som har prøvd å hope i strikk? Er blitt så sugn på adrenalin-kick etter eg hoppa i fallskjerm på tysdag!

Kor i Noreg kan ein hoppe, og kor mykje kostar det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se på www.bungee.no

Vet ikke om det står noe fornuftig der, men det kan jo sjekkes ut.

Selv har jeg ikke hoppet i strikk, men sambo har prøvd det, og det er en helt fantastiks opplevelse, sier han.

jeg har også lyst til å prøve

Gjest gjest1
Skrevet

Ju-hu, vi har hytte i nærheten av Rjukan. Eller va det Rauland....? :klø: I sommar skal eg i alle fall hoppe! :hoppe:

Skrevet

Lykke til da.

(jeg innrømmer at jeg er litt missunnelig nå) :wink:

Skrevet

Endelig en tråd om strikkhopp jo!

Jeg vet foreløpig "bare" om hopp fra Vemorkbrua på Rjukan.

Var der i fjor da de holdt på, og det ser VANNVITTIG kult ut!

Tenker på det med skrekkblandet fryd.

Jeg har svært lyst til å prøve selv, men jeg må bare ta med 500 ekstra når vi drar til Rjukan, og se om jeg tør der og da. Er redd for å miste motet og få kalde føtter om jeg tenker på det hele veien :ler:

Det koster ca 500,- etter det jeg vet.

Skrevet

Å, har skikkelig lyst!

Men hva er aldersgrensen?

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg har "bare" prøvd den på Tusenfryd jeg. Tatt den tre ganger og det er superdeilig. Kommer ikke til å tørre den ordentlige måten noen gang tror jeg. Er litt pysete :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Å, har skikkelig lyst!

Men hva er aldersgrensen?

16, trur eg..
Skrevet

:sjarmor:

Fisken liker fart og spenning :-)

Skrevet

Jeg har hoppa i strikk!! To ganger!!! I strikkhoppingens hjemland New Zealand!

Å bli skutt opp i strikk er pinglete. Ingen ting kan måle seg med å stå ute på jump siten for så å kaste seg utfor. Det strir i mot all sunn fornuft og er bare heeeelt sinnsyyykt herlig!!!

Gjest Fraggel
Skrevet
Jeg har svært lyst til å prøve selv, men jeg må bare ta med 500 ekstra når vi drar til Rjukan, og se om jeg tør der og da. Er redd for å miste motet og få kalde føtter om jeg tenker på det hele veien :ler:

Jeg hadde tenkt å hoppe fra Vemorkbroa, men feiga ut - og innså at jeg sannsynligvis aldri kommer til å hive meg ut fra noe sted med hodet først.

Skikkelig ekkelt, kom ikke på tale!

Har fremdeles lyst til fallskjerm, men strikk er uaktuelt.

Men du bør absolutt reise opp og se hvordan det føles!

• 2 uker senere...
Gjest -kebolle
Skrevet

Har hoppa i strikk, det var en mye mykere opplevelse enn jeg hadde trodd. Enig i den foran her - kan ikke sammenlignes med å bli skutt opp i strikk.. Det er kjedelig i forhold.

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg hoppe fra Vemorkbrua i Rjukan forrige helg!

Kan bare si en ting: SYKT!! Kommer ikke på noen bedre beskrivelse.

Men om man skal hoppe må man bare bestemme seg for det! Ikke begynn å tenke for da går det ikke! da dytter de deg ned og det er ikke noe særlig spenstig!

Kommer til å angre om dere drar derfra uten å gjøre det!

Skrevet

Jeg har hoppet i strikk og det er bare helt herlig!! Anbefales på det sterkeste! Tok litt tid å samle mot til å slenge meg utfor kanten, men fy søren for et kick!

Gjest gjest1
Skrevet

Blir vel ikkje strikkhopping på meg med det første, tenker eg.. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Å hoppe fra vemorkbrua i rjukan er bra!

Var der med en vennegjeng for et par år siden, de fleste hoppet, utenom meg, jeg fikk helt hetta og feiga ut :sur:

Angrer litt, men pytt pytt, var høyt ut der.. selvmordsfølelse.. grøss..

Men det går jo som regel bra da..

Har hoppet i tusenfryd pendelen og det var bra kick det også :klappe:;)

Var på fest på kvelden etterpå og jeg var rusa på adrenalin, trengte ikke drikke, var helt gira. :ler: billig kveld på meg da hverfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...