Alja Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg skjønner ingenting av den nye reklamen til Telenor som går på tv om dagen. Den der med han soppen som har kledd seg ut og blir overvåket, så kommer det sauer og omringer han. Så står det missionnorway.no i bunnen på slutten der.
Gjest Tamsi Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Bare nok en tåpelig reklame fra mobilselskapene
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #5 Skrevet 28. februar 2014 Bare nok en tåpelig reklame fra mobilselskapene Alle reklamer er teite
Gjest BettyBoop Skrevet 28. februar 2014 #6 Skrevet 28. februar 2014 Jeg skjønner ingenting av den nye reklamen til Telenor som går på tv om dagen. Den der med han soppen som har kledd seg ut og blir overvåket, så kommer det sauer og omringer han. Så står det missionnorway.no i bunnen på slutten der.huff ja de reklamene er helt tragiske.
Gjest Winza Skrevet 28. februar 2014 #7 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Eneste reklamen jeg liker er den med han homsen som kommer ut av skapet Endret 28. februar 2014 av Sid Walker
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #8 Skrevet 28. februar 2014 Jeg skjønner ingenting av den nye reklamen til Telenor som går på tv om dagen. Den der med han soppen som har kledd seg ut og blir overvåket, så kommer det sauer og omringer han. Så står det missionnorway.no i bunnen på slutten der. Det er steven van zandt, skal ha all respekt til han. En fantastisk skuespiller som jeg syns gjør rollene i de reklamene bra, om du hadde googlet missionnorway.no istedenfor å spørre her hadde du sluppet å spørre... Den som er irriterendes er hun sylslanke dama han snakker til, hun fra nattskiftet Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 2
Gjest BettyBoop Skrevet 28. februar 2014 #9 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Det er steven van zandt, skal ha all respekt til han. En fantastisk skuespiller som jeg syns gjør rollene i de reklamene bra, om du hadde googlet missionnorway.no istedenfor å spørre her hadde du sluppet å spørre... Den som er irriterendes er hun sylslanke dama han snakker til, hun fra nattskiftetAnonymous poster hash: 4cbfa...f57 syns han spiller helt fjernt i de reklamene. Skjønner ikke hvordan han kan nedverdige seg til å spille i de. Mistet respekten jeg når jeg så de. Endret 28. februar 2014 av BettyBoop
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 syns han spiller helt fjernt i de reklamene. Skjønner ikke hvordan han kan nedverdige seg til å spille i de. Mistet respekten jeg når jeg så de. Vist du mistet respekten av en reklame så har du aldri hatt noe respekt for han... Bare fordi du ikke liker reklamene betyr ikke at dem er dårlige så da er det helt meingsløst å bruke ordet nedverdige, han er mye i norge nå når han spiller inn lilyhammer så derfor han er involvert, missionnorway er noe som har eksitert lenge Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 5
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Vist du mistet respekten av en reklame så har du aldri hatt noe respekt for han... Bare fordi du ikke liker reklamene betyr ikke at dem er dårlige så da er det helt meingsløst å bruke ordet nedverdige, han er mye i norge nå når han spiller inn lilyhammer så derfor han er involvert, missionnorway er noe som har eksitert lengeAnonymous poster hash: 4cbfa...f57 jeg syns det er tragisk at han gidder å spille i en norsk serie og
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 jeg syns det er tragisk at han gidder å spille i en norsk serie og Hvorfor? lilyhammer er jo en kjempe suksess. Bra at han kom seg vekk fra alle de tulle usa seriene og fikk bli med på en ekte norsk serie. Vi trenger flere slike skuespillere som gidder å ta seg turen til norge for å skuespille, norge har et vakkert landskap usa bare kan drømme om Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 2
Modeus Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 heheheheh jeg digger telenor reklamen å jeg digger steve van zandt 1
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 Hvorfor? lilyhammer er jo en kjempe suksess. Bra at han kom seg vekk fra alle de tulle usa seriene og fikk bli med på en ekte norsk serie. Vi trenger flere slike skuespillere som gidder å ta seg turen til norge for å skuespille, norge har et vakkert landskap usa bare kan drømme omAnonymous poster hash: 4cbfa...f57 suksess i norge ja.. av en grunn jeg ikke skjønner.. det er kun han som kan spille i den
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 suksess i norge ja.. av en grunn jeg ikke skjønner.. det er kun han som kan spille i den Suksess fordi det er en suksess, du er vell blindet av serier som glee... Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 2
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2014 #16 Skrevet 1. mars 2014 Suksess fordi det er en suksess, du er vell blindet av serier som glee...Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 den er en sunsess kun pga han. Ehh glee?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 den er en sunsess kun pga han. Ehh glee?Glee er en musikal serie Anonymous poster hash: 4cbfa...f57
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Glee er en musikal serie Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 jeg vet det men hvorfor insinuerer du at jeg må være helt frelst av glee kun pga at jeg syns lillyhammer er en ræva serie? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 jeg vet det men hvorfor insinuerer du at jeg må være helt frelst av glee kun pga at jeg syns lillyhammer er en ræva serie? Fordi du ikke klarer å like en norsk serie fordi du har sett så mye amerikansk Anonymous poster hash: 4cbfa...f57 1
Gjest BettyBoop Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Fordi du ikke klarer å like en norsk serie fordi du har sett så mye amerikanskAnonymous poster hash: 4cbfa...f57 det er et faktum at kvaliteten på norske skuespillere er flere hakk under hollywood skuespillere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå