AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg er ti dager over mensen skulle kjøpe en test på apoteket, men rakk det ikke siden mannen min kom for sent hjem, og senteret stenges 20:00. Defor skal jeg kjøpe test på butikken, hvilken er da sikkerest ? Anonymous poster hash: 6b883...198
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Har ingenting å si hvilke butikk? Dra på apotek? Døgnåpent apotek? Matbutikk? Kjøp f.eks Gravid - ikke gravid. Tror ikke det er så vanskelig? Anonymous poster hash: e35d6...301
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Alle er like sikre. Anonymous poster hash: b9bc1...d23 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Har ingenting å si hvilke butikk? Dra på apotek? Døgnåpent apotek? Matbutikk? Kjøp f.eks Gravid - ikke gravid. Tror ikke det er så vanskelig? Anonymous poster hash: e35d6...301 Hvis du leser innlegget så er senteret der apoteket befinner seg stengt. Derfor må jeg kjøpe på vanlig butikk og jeg er ikke kjent med testene derifra, defor lurte jeg på hvilken test som var sikkrest. Har hørt at de testene fdu får på butikk ikke er like sikre som de på apoteket. Anonymous poster hash: 6b883...198
Biloba Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Når du er 10 dager over tiden bør enhver test kunne gi deg riktig svar. Lykke til:-)
Athene Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Hvis du leser innlegget så er senteret der apoteket befinner seg stengt. Derfor må jeg kjøpe på vanlig butikk og jeg er ikke kjent med testene derifra, defor lurte jeg på hvilken test som var sikkrest. Har hørt at de testene fdu får på butikk ikke er like sikre som de på apoteket. Anonymous poster hash: 6b883...198 De er akkurat like sikre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå