AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 jeg og samboeren ønsker å ha en felles matkonto som vi begge har kort til. Men synes det kan bli litt mange kort og mange koder- trenger jo ikke et kort med bilde og alt mulig hvis det bare skal brukes til matkjøp, finnes det egne kort til dette?kan man ha samme kode som på det vanlige brukskortet? Hvordan gjør folk dette? Anonymous poster hash: f8678...2b1
henp Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Vi har hver vår brukskonto i DNB, og en felleskonto til fellesutgifter. Har ett kort til bruks- og et til felleskonto, med sammekode. Han har også det 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 ok, så dette er vanlige kort, men man sier til banken at man ønsker samme kode? Anonymous poster hash: f8678...2b1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 ok, så dette er vanlige kort, men man sier til banken at man ønsker samme kode? Anonymous poster hash: f8678...2b1 betaler 250 kr i året for brukskortet, ikke så interessert i å betale det for et ekstra kort. Er det en ide med Trumf Visa og ha to kort? Anonymous poster hash: f8678...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #5 Skrevet 3. mars 2014 flere som har råd? Anonymous poster hash: f8678...2b1
Pengebingen Skrevet 3. mars 2014 #6 Skrevet 3. mars 2014 Vi har bare ett kort til matkontoen, og hvert vårt private. Handler sammen en gang i uka, men har selvsagt mulighet til å overføre til egen brukskonto dersom det er krise utenom. Men det skjer nesten aldri
nojac Skrevet 3. mars 2014 #7 Skrevet 3. mars 2014 Opprett en sidekonto i banken til en av dere, som hver av dere setter inn et passende beløp på hver måned. Så bestiller dere hver sitt gratis kredittkort (f.eks.365Direkte eller Trumf Visa) og oppretter avtalegiro på hele beløpet trukket fra denne felleskontoen. Noen tilbyr familiekort på samme kredittkonto, men dette spiller mindre rolle. (Og noen få lar dere velge PIN.koden selv. ) Selv har jeg så mange kort at jeg må skrive koden i kodet form (slik at jeg men ikke andre skjønner den) på selve kortet,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå