cmask Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Vet noen hvor jeg kan få kjøpt slikt treverk som dette?
larsj Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Vanlige byggebutikker har nok burde vel ha det materialet der, vil jeg tro, i alle fall noe ganske likt. Det er bare beiset og malt, det er ikke fra et gammelt uthus eller noe sånt (som jeg kan se da, i alle fall). Et umiddelbart problem jeg dog ser for meg er at man nok finner materiale i riktig bredde, men det er verre med tykkelsen. Man kan vel være heldig, men typisk vil man finne materiale som er noe tykkere slik at man må få høvlet av en god cm eller to. Men sjekk på noen byggebutikker, skal ikke se bort i fra at en eller annen kan ha det inne. Nå handler jeg nesten alt på Coop Extra Bygg fordi de har gode priser og bra kvalitet, og høvel har jeg jo sjøl så da trenger jeg ikke ta hensyn til tykkelsen, så skal ikke si sikkert hva de har andre steder (selv om jeg selvsagt også har handlet andre steder flere ganger..) Fine møbler, tror kanskje jeg må lage noe sånt en gang. Men da tror jeg muligens jeg ville ha laga det sånn at det ser ut som at treet er helt og ikke slik at det vises at det er to plankebord som er limt sammen. Eller er det om og gjøre at det vises? Blir jo nesten to forskjellige stiler.. Endret 25. februar 2014 av larsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå