AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Er 159 cm høy og skal litt ned i vekt og stramme opp kroppen, og lurte på hva dere syns om det her? Jeg veier vel rundt 57-58 kan jeg tenke meg, dårlig med vekt her. Det jeg har listet opp nedenfor er det jeg vanligvis spiser, veksler mellom de forslagene jeg har skrevet. Spiser også ett eple eller banan nå og da. Frokost: 2 beger yoplait blåbær med 30 g 4korn musli havregrøt med stevia og kanel havrefras med lettmelk laks og eggerøre på rugsprø Lunsj: Tre rugsprø med makrell i tomat og agurk/gulost/mager skinkeost 1 speltlompe med en halv kyllingfilet/halv laksefilet med wokgrønnsaker Trening (30 min sirkeltrening, etterfulgt av 1times gåtur de dagene jeg rekker) - Ett glass melk Middag: Bergensk fiskesuppe hvor jeg tilsetter laks/torsk, gulerøtter og brokkoli Kylling eller laksewok, evt torsk med grønnsaker og ett par poteter Kvelds: Yoplait blåbær Ett par rugsprø Anonymous poster hash: bdfb1...e63
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Gjest?Anonymous poster hash: f84a0...8b0
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Noen? Anonymous poster hash: bdfb1...e63
Gjest Runforit Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Er vanskelig å bedømme når en ikke vet hvor mange kalorier du inntar i løpet av dagen.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Det ser greit ut for meg, men jeg ville nok byttet ut yoghurten med noe sunnere (med mindre det er en av disse veldig sunne yoghurtene, jeg har ikke så peiling på yoghurt). Lettmelken kan med fordel byttes ut med skummet, og husk å være forsiktig med olje i woken. Anonymous poster hash: c9c91...f25
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Hva er definisjonen på sunn yoghurt? Og hvorfor være så redd for fettet? Kroppen trenger fett.Anonymous poster hash: 96e51...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå