AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg sliter skikkelig med å kjøpe meg klær.. Har mer enn nok av penger, men finner aldri noe jeg har lyst på. Tok runden i byen i dag, men fant ingenting. Så da er det vel ikke vits i å dra dit før butikkene får inn noe nytt. Når bruker butikker å ta inn nye klær? Lurer også på hvor jeg burde handle. Noen butikker føler jeg meg for ung for (Match) og for gammel for (BikBok), men det er mulig jeg ikke burde tenke slik.. Bare lei av at butikkpersonalet ser ulmsk på meg. Jeg er 25, normalvektig, elsker buksene til Only/Vero Moda, liker å være litt "grå mus", kjøper ikke klær som er ubehagelige å gå i, elsker t-skjorter. Anonymous poster hash: 831d7...b92
Neket Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 De fleste butikker får inn nye varer hele tiden. Nå er vinterklærne byttet ut med vårens de fleste steder. Ta med deg en venninne eller spør de som jobber i litt mindre butikker, kanskje de kan hjelpe deg med å finne noe du aldri ville sett på to ganger, men som du liker når det kommer på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå