AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hvor lang tid skal det gå før han presenterer meg? Hvor lang tid før han kan si:" glad i deg" på telefonen i nærheten av barna. Hvor mange helger skal han avlyse planer med meg i siste liten før det er nok. Hvor mange ganger er det greit at han legger på midt i en samtale og ikke ringer opp igjen, for deretter unnskylde det med at han hadde barna. Ser han ikke selv at han ikke har tid til to separate liv? Han sier at han elsker meg, ber om litt tålmodighet. Hvor mye skal man tåle? Hvor lenge hadde dere ventet?Anonymous poster hash: edcba...ced
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Hvor lang tid skal det gå før han presenterer meg? Hvor lang tid før han kan si:" glad i deg" på telefonen i nærheten av barna. Hvor mange helger skal han avlyse planer med meg i siste liten før det er nok. Hvor mange ganger er det greit at han legger på midt i en samtale og ikke ringer opp igjen, for deretter unnskylde det med at han hadde barna. Ser han ikke selv at han ikke har tid til to separate liv? Han sier at han elsker meg, ber om litt tålmodighet. Hvor mye skal man tåle? Hvor lenge hadde dere ventet?Anonymous poster hash: edcba...ced Det med å si at han er glad i deg i nærheten av barna, synes jeg han skal ta i sitt eget tempo. Dette med at han avlyser avtaler i helger så synes jeg det spørs hvorfor. Er det bare pga han har ungene så burde han jo vite det? Hvor gamle er ungene? Er det sånn at de bare kommer uanmeldt inn til han? Det at han legger på midt i en samtale i telefonen er feil. Jeg er også sammen med en mann med barn, og når han ikke kan snakke i telefonen mer så sier han det og vi legger på begge to. Kansje du kan gi litt mer informasjon om hvor ofte han har barn og alder på både dere og barn? Anonymous poster hash: 7bc08...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Han er nok ikke klar for å gå videre enda.Anonymous poster hash: 270f9...dad 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Jeg syns det hele tyder på at han slettes ikke er singel... Anonymous poster hash: eee7f...4ae 3
Chia Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Hvor lang tid skal det gå før han presenterer meg? Hvor lang tid før han kan si:" glad i deg" på telefonen i nærheten av barna. Hvor mange helger skal han avlyse planer med meg i siste liten før det er nok. Hvor mange ganger er det greit at han legger på midt i en samtale og ikke ringer opp igjen, for deretter unnskylde det med at han hadde barna. Ser han ikke selv at han ikke har tid til to separate liv? Han sier at han elsker meg, ber om litt tålmodighet. Hvor mye skal man tåle? Hvor lenge hadde dere ventet?Anonymous poster hash: edcba...ced jeg hadde ikke funnet meg i det der... du vil alltid være underprioritert
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Enig med AB som synes ting tyder på at han ikke er singel.Anonymous poster hash: f2b64...aef 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Hvor lang tid skal det gå før han presenterer meg? Det kunne tatt flere mnd for min del. Hvor lang tid før han kan si:" glad i deg" på telefonen i nærheten av barna. Det kunne tatt flere mnd for min del. Eller, ganske vanlig å si "glad i deg" til familie og venner... Så litt usikker på den. Hvor mange helger skal han avlyse planer med meg i siste liten før det er nok. Jeg ville nok ikke planlagt noe særlig med han, om det stadig ble avlyst. Bedre å ta ting på sparket da. Hvor mange ganger er det greit at han legger på midt i en samtale og ikke ringer opp igjen, for deretter unnskylde det med at han hadde barna. Aldri greit. Ser han ikke selv at han ikke har tid til to separate liv? Det holder vel egentlig at du ser det? Han sier at han elsker meg, ber om litt tålmodighet. Hvor mye skal man tåle? Hvor lenge hadde dere ventet?Jeg synes folk rusher inn i forhold altfor fort, med barn involvert. Det går gjerne til helv*** etter kort tid og ungene forvirres. Så jeg ville vært tålmodig med en del ting. Eller, ikke tålmodig. For jeg synes selv man bør ta ting veldig rolig. Så jeg ville snakket med han, sjekket om vi har samme forventninger osv. og sett om vi kunne blitt enige om løsninger. Forøvrig er jeg enig i at det ikke virker som at det bare er barn som er tilstede når han legger på midt i en samtale med deg. Anonymous poster hash: edcba...ced Anonymous poster hash: 09f1a...f7b 1
Gjest Runforit Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Hvor lenge har dere datet og hvor gamle er barna?
Gorgonzola Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Kvinner fikser ikke det de selv forventer at menn må tåle når det kommer til konstellasjoner som dette. Var nok bedre før da menn i beste fall var redusert til helgepappaer med avkom på besøk og ikke mye annet.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg funnet meg en barnløs mann. Det vil forenkle livet ditt noe helt hinsides. Skulle ønske jeg hadde hørt på mitt råd da jeg startet mitt forhold med en flerbarnsfar. Anonymous poster hash: fe480...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå