AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Gutten jeg er stormende forelsket i virker som han ikke helt klarer å bestemme seg for hva han vil eller hvem han vil noe med. Jeg skjønner ikke hva han er ute etter hos meg, så tenkte kanskje dere kunne hjelpe meg.. går bare med en dårlig følelse i magen hele tiden og det er ikke spesielt gøy. Har opplevd alt for mange ganger å få hjerte knust, da jeg liksom holder på med en fyr, men så er han egentlig ikke interessert allikevel også blir det aldri noe mer... Er denne gutten en player? - Vi klinte på en fest - Han sendte masse snaps til meg, sa ting til meg på facebook osv. - Førte ofte samtalen videre - Dårlig på å ta initiativ, kun når han har drukket det skjer noe - Kameratene hans har sagt at han syns jeg er fin - Har gått på samme nach tre ganger (alltid bare meg og han og to tilfeldige andre) - Han snakket bare masse stygt om andre jenter til meg (som er keene på han) - Sist endte han opp med å sove hos meg og vi rota. - Vi hadde kjempegod kjemi og pratet om alt mulig. Da vi våknet opp neste morgen var han bare skikkelig keen på å dra hjem og ringte til alle kameratene sine for å få noen til å hente han så fort som mulig.. - Etter dette har han vært veldig care og nesten ikke snakket til meg.. har enda ikke møtt han i virkeligheten, men han pleide å sende nattasnap hver kveld:( Blir så lei meg, for følte vi liksom hadde noe.. Er dette en real player? Eller er han bare sjenert? Eller hvaa er dette for noe?? Anonymous poster hash: ca86d...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 hmm Anonymous poster hash: ca86d...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Selvfølgelig er han ikke interessert. Hallo? Anonymous poster hash: ee7d7...a27
Gjest rådyr Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Det var ikke du som var opphengt i i han "kjendisen" i byen din?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Selvfølgelig er han ikke interessert. Hallo? Anonymous poster hash: ee7d7...a27 Er jo noen tegn som tyder på det? Hva vil han da? Bare ha sex? Anonymous poster hash: ca86d...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Det var ikke du som var opphengt i i han "kjendisen" i byen din? Hæ, nei.. han er ikke kjendis Er nok ikke det Anonymous poster hash: ca86d...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Du har ikke møtt han i virkeligheten? Anonymous poster hash: 6c410...7eb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Du har ikke møtt han i virkeligheten?Anonymous poster hash: 6c410...7eb Jo, les da.. Vi har jo både klint og hooka to forskjellige ganger og vært på nach sammen. Anonymous poster hash: ca86d...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Etter dette har han vært veldig care og nesten ikke snakket til meg..har enda ikke møtt han i virkeligheten, men han pleide å sende nattasnap hver kveld:( Det jeg mente med dette var at jeg ikke har møtt han i virkeligheten siden vi hooka. Anonymous poster hash: ca86d...3a2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Kan du være så snill slutte og lage tråder om dette? Anonymous poster hash: 54d1f...6ed
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Kan du være så snill slutte og lage tråder om dette? Anonymous poster hash: 54d1f...6ed Nei, jeg gjør som jeg vil, og du trenger ikke å lese dem eller kommentere de for den saks skyld. Hvor mye verre ting en dette finner du ikke på nettet? Jeg er bare en uskyldig, usikker jente som egentlig bare vil ha som svar at "han er keen, skjønner du ikke det :-) " Anonymous poster hash: ca86d...3a2 1
Katana Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Svaret på spørsmålet ditt er veldig enkelt. Er han interessert, tar han kontakt. Når han oppfører seg likegyldig overfor deg, så taler det for seg selv.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Tydelige signaler på at dette er en typisk player.. Dropp douchen!!! Anonymous poster hash: 6923e...2db
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 dere har jo knapt hengt sammen så er vel ikke så eneklt å si om han er interessert eller ei. jeg blir ikke interessert i noen så raskt ihvertfall Anonymous poster hash: ef5fb...5fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå