Gjest andersio Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hei, jeg har fått en brukt vaskemaskin av noen bekjente etter at min gikk konk. Men problemet er at jeg ikke har peiling på hvor skyllemiddelet skal. Slik jeg har forstått det skal vaskemiddelet i midten.
noisy Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Skyllemiddel/tøymykner skal vanligvis i kammeret med blomst-symbolet, altså til høyre
Antlers Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 1 strek = vaskemiddel til forvask (hvis du skal bruke det) 2 streker = vaskemiddel til vanlig vask Blomst er, som noisy sier, til tøymykner
Gjest andersio Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Takk for rask svar Men hvorfor er det ikke 60 grader på dagligvask? Pleier å vaske boxere, sokker og t skjorter på 60
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Takk for rask svar Men hvorfor er det ikke 60 grader på dagligvask? Pleier å vaske boxere, sokker og t skjorter på 60 Bare sett den på bomull 60 du (under 95 bomull). Boxere, sokker håndklær og sengetøy må gå på minst 60. Det dagligvaskprogrammet er sikkert for klær som ikke er synlig skitne eller lukter, men som vi ønsker å vaske likevel. Vi vasker mye mer klær nå enn tidligere, før brukte man å lufte klær og bruke til det var synlig skittent. Ett tips: Kjøpe 7% klar eddik og bruk ca en spiseskje i skyllemiddelkammeret sammen med eller istedetfor skyllmiddel. Det fjerner lukt og gjør tøyet mykere. Og tenk over hvor mye skyllemiddel du bruker, det er ikke noe særlig med folk som stinker skyllemiddel. Det holder med 1/10 kork. Anonymous poster hash: 1d04c...d3e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Ingen steder. Skyllemiddel er djevelens verk. Anonymous poster hash: aec75...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå