AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 I et halvt års tid har jeg datet en fyr jeg har kjent i åresvis, for fire uker siden begynte vi å date "ekslusivt". Han vil ha et forhold til meg, og han virker veldig forelsket. I dag fant jeg ut at en annen jente han holdt på med sånn ca samtidig som meg, er 18år. Ti år yngre enn ham. Han har vært åpen om forholdet til henne hele tiden, noe jeg syns har vært ok, men jeg visste ikke hvor gammel hun var. Men nå ble jeg rett og slett kvalm, hun har gått i klasse med min minste søster og hans lillebror, og det satte meg helt ut. Vi skulle møtes i kveld, men jeg sa til ham at jeg ikke orket i kveld da jeg rett og slett ble så satt ut. Nå er han rasende, jeg var ikke slem på meldingene -men sa at det ikke var helt min greie og at den tanken for meg er veldig ekkel. Nå sender han meldinger"du ville egentlig ikke fra begynnelsen av, og bruker bare dette for å slippe meg", "gjør du det her bare for å være jævli?". Er det rart av meg å reagere på denne måten? Hun er like "liten" som lillesøsteren min, det er det som blir helt merkelig for meg. Anonymous poster hash: 0446f...f97 6
Gjest New_Girl Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Jeg skjønner deg godt. Hadde sikkert reagert på samme vis. Og så syns jeg reaksjonen hans på din avvisning sier en del om han. 10
Pusheen Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Djiiiz. Gidd å bruk hersketeknikk liksom. Skjønner deg godt og hadde reagert akkurat likedan! 4
Meandro Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Umodent av deg. Ukvinnelig og jentefakter. Er ikke det ekvivalenten av fraser slengt til menn når de syns ei jenter har hatt for mange partnere? 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Dump. Skjønner ikke hva en 28-åring skulle ha til felles med en 18-åring. Bekymringsverdig.Anonymous poster hash: ab25a...cb9 10
Meandro Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Djiiiz. Gidd å bruk hersketeknikk liksom. Skjønner deg godt og hadde reagert akkurat likedan! Hvem er det som bruker hersketeknikker her? Lurer han til å være ærlig for så å bruke det mot han etterpå. Hadde jeg fått vite at dama jeg data har gjort sånn mot en date, så hadde hun blitt droppa rimelig fort. Dvs - hun hadde fått blitt med på middagen, men det ville blitt en tidlig kveld der hun fikk sitte igjen med regninga.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 37055...515
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Hvem er det som bruker hersketeknikker her? Lurer han til å være ærlig for så å bruke det mot han etterpå. Hadde jeg fått vite at dama jeg data har gjort sånn mot en date, så hadde hun blitt droppa rimelig fort. Dvs - hun hadde fått blitt med på middagen, men det ville blitt en tidlig kveld der hun fikk sitte igjen med regninga. Ooh en som har brent seg før eller? Har ikke lurt ham til å si noe som helst jeg, han har vært åpen om at han har datet en annen jente -noe som har vært ok for meg fordi det har gitt inntrykk av at han er ærlig og stabil. Da jeg så at hun var klassekamerat av lillesøsteren min reagerte jeg. Anonymous poster hash: 0446f...f97 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Skjønner deg godt, hadde blitt kvalm selv. Uaktuelt å date menn som går etter smårips. Sier endel om modenheten deres og hva de egentlig er ute etter i et forhold.Anonymous poster hash: 1cbd6...20e 15
Gjest New_Girl Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Hvem er det som bruker hersketeknikker her? Lurer han til å være ærlig for så å bruke det mot han etterpå. Hadde jeg fått vite at dama jeg data har gjort sånn mot en date, så hadde hun blitt droppa rimelig fort. Dvs - hun hadde fått blitt med på middagen, men det ville blitt en tidlig kveld der hun fikk sitte igjen med regninga. Hvor står det at hun har lurt sannheten ut av han? 3
Pusheen Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hvem er det som bruker hersketeknikker her? Lurer han til å være ærlig for så å bruke det mot han etterpå. Hadde jeg fått vite at dama jeg data har gjort sånn mot en date, så hadde hun blitt droppa rimelig fort. Dvs - hun hadde fått blitt med på middagen, men det ville blitt en tidlig kveld der hun fikk sitte igjen med regninga. Hun har jo ikke lurt han til noe som helst. Han har jo vært klar på dette hele tiden, men er creepy når en du dater samtidig dater noen som har gått i samme klasse som småsøsken. Hadde nok ikke vært så ille om det var en annen som var "utenfor". Men å drive å si at "du ville egentlig ikke fra begynnelsen av, og bruker bare dette for å slippe meg" og "gjør du det her bare for å være jævli?" så er det jo hersketeknikk. Bare å innfinne seg i at det er over. Det samme gjelder kvinner som drar disse setningene til menn også. Get over it and move on. Endret 25. februar 2014 av Pusheen 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Du er jo ikke så veldig hyggelig når du selv skriver at du syntes det var ekkelt til han, selvsagt reagerer han på det. At du mener det er ekkelt er nå så, men du burde jo holdt tankene dine for deg selv. Anonymous poster hash: f9251...1a2 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Du er jo ikke så veldig hyggelig når du selv skriver at du syntes det var ekkelt til han, selvsagt reagerer han på det. At du mener det er ekkelt er nå så, men du burde jo holdt tankene dine for deg selv. Anonymous poster hash: f9251...1a2 hvorfor burde hun det? Anonymous poster hash: 1cbd6...20e 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Om ikke det forholdet var nok til å skremme deg bort, så burde oppførselen hans i etterkant gjøre det.Anonymous poster hash: ab25a...cb9 4
Meandro Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 Hun har jo ikke lurt han til noe som helst. Han har jo vært klar på dette hele tiden, men er creepy når en du dater samtidig dater noen som har gått i samme klasse som småsøsken. Hadde nok ikke vært så ille om det var en annen som var "utenfor". Men å drive å si at "du ville egentlig ikke fra begynnelsen av, og bruker bare dette for å slippe meg" og "gjør du det her bare for å være jævli?" så er det jo hersketeknikk. Bare å innfinne seg i at det er over. Det samme gjelder kvinner som drar disse setningene til menn også. Get over it and move on. Nå har jeg datet kvinner helt opp til 26 år, og ennå har jeg ikke møtt noen som er utpreget mer moden enn de jentene jeg gikk på vgs med. Den eneste forskjellen er at de nå forstår hva det koster å betale regninger, så gi meg en god grunn til å velge bort ungjentene, når de åpenbart ser bedre ut og den mentale kapasiteten er den samme?
Pusheen Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Nå har jeg datet kvinner helt opp til 26 år, og ennå har jeg ikke møtt noen som er utpreget mer moden enn de jentene jeg gikk på vgs med. Den eneste forskjellen er at de nå forstår hva det koster å betale regninger, så gi meg en god grunn til å velge bort ungjentene, når de åpenbart ser bedre ut og den mentale kapasiteten er den samme? Nei, noen god grunn har jeg ikke. Liker man brødhuer, så liker man brødhuer 9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 Nå har jeg datet kvinner helt opp til 26 år, og ennå har jeg ikke møtt noen som er utpreget mer moden enn de jentene jeg gikk på vgs med. Den eneste forskjellen er at de nå forstår hva det koster å betale regninger, så gi meg en god grunn til å velge bort ungjentene, når de åpenbart ser bedre ut og den mentale kapasiteten er den samme? "Helt opp til 26 år" Der fikk jeg vite at du faktisk er den lille uerfarne guttungen du gir inntrykk av å være Anonymous poster hash: 9c5bc...ed4 19
Pusheen Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Du er jo ikke så veldig hyggelig når du selv skriver at du syntes det var ekkelt til han, selvsagt reagerer han på det. At du mener det er ekkelt er nå så, men du burde jo holdt tankene dine for deg selv. Anonymous poster hash: f9251...1a2 Fordi?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 hvorfor burde hun det?Anonymous poster hash: 1cbd6...20e Fordi? Dere syntes det er voksent å disse andres forhold? Det handler om sosiale antenner, om det er noe du ikke liker med partneren, så avslutter man og holder sine grunner for seg selv, enkelt og greit. Anonymous poster hash: f9251...1a2 2
Meandro Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 "Helt opp til 26 år" Der fikk jeg vite at du faktisk er den lille uerfarne guttungen du gir inntrykk av å være Anonymous poster hash: 9c5bc...ed4 Hvis det ikke har skjedd noe på det mentale planet i midten av tyve, så tviler jeg på at det skjer så mye de neste fem årene heller. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå