Gå til innhold

Tenner på høye damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet mitt er at jeg tenner på høye damer. Hver gang jeg ser ei høy dame så blir jeg kåt. Jeg er ikke høy selv(178cm). Finnes det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt min fetisj. Det er jo slik at der fleste damer ikke ønsker å være sammen med en gutt som er lavere enn dem. :trist:

Anonymous poster hash: 83b6e...14b

Anonymous poster hash: 83b6e...14b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke generaliser. Jeg er 180, men hadde du vært interessert likevel og det var gjensidig, så er ikke høyden det viktige her. Jeg føler mest at menn som er like høye som meg eller lavere føler seg truet

Anonymous poster hash: 94d4f...598

Skrevet

Me 2... høye slanke damer er digg.... di kan krøller bena sine rundt deg og pule vettet ut av deg !!!

Anonymous poster hash: 852c3...eb3

Skrevet

Jeg ser ekstra godt etter de ja, men nå er jeg 2m langt også da.

Anonymous poster hash: f2ae4...af9
Skrevet

Hva regnes som høy da? Jeg er 1.77 høy og slank, er det høyt nok?

Skrevet

Hva regnes som høy da? Jeg er 1.77 høy og slank, er det høyt nok?

Du er 10cm over gjennomsnittet for jenter. Så du har en fin høyde du, men ved siden av meg er du fortsatt lav :P

Skrevet

Jeg er interessert i en gutt som er 185 og er selv bare 1.65, håper virkelig ikke han er som dere. Skjønner ikke helt at en lang kropp i seg selv er mer attraktivt enn ei liten og søt jente - man kan være like flott om man er noen cm lavere også! Har selv en trent kropp og stramme lår, og vil påstå at jeg har finere kropp enn mange andre som er høyere enn meg. Er heller ikke noe problem å ha sex med ei lita jente selv om man selv er høy :)

Anonymous poster hash: be324...37d
Skrevet

Jeg er interessert i en gutt som er 185 og er selv bare 1.65, håper virkelig ikke han er som dere. Skjønner ikke helt at en lang kropp i seg selv er mer attraktivt enn ei liten og søt jente - man kan være like flott om man er noen cm lavere også! Har selv en trent kropp og stramme lår, og vil påstå at jeg har finere kropp enn mange andre som er høyere enn meg. Er heller ikke noe problem å ha sex med ei lita jente selv om man selv er høy :)

Har mer med praktiske ting å gjøre.

Upraktisk å måtte bøye seg for å kysse, klemme osv.

Umulig å danse sammen. Hvertfall stilledans.

Mange samleiestillinger fungerer bare ikke.

• Liker 2
Skrevet

Har mer med praktiske ting å gjøre.

Upraktisk å måtte bøye seg for å kysse, klemme osv.

Umulig å danse sammen. Hvertfall stilledans.

Mange samleiestillinger fungerer bare ikke.

Om man bruker fantasien og er litt kreativ kan de fleste samleiestillingen funke. I forhold til dans osv så kan jenta bruke høye hæler.

Er du virkelig så lat at det er slitsomt å måtte bøye seg litt for å kysse? Ofte kysser man jo når man sitter/ligger også og da spiller det jo ingen rolle.

Skrevet

Når en jente er 160 høy er jeg 4 og ikke 5 hoder høyere. Det er ikke så lett som du skal ha det til.

Btw: Høye hæler når det er så stor høydeforskjell.

• Liker 2
Gjest Absolutt
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du føler deg truffet av at noen foretrekker høye damer? Du trenger da virkelig ikke forsvare lave damer bare fordi noens preferanser er annerledes enn du selv ser ut.

Skrevet

Dette her er jo herlig å lese! Jeg er 182cm og har hatt noia for høyden min i mange år, leste nemligpå et forum for 5 år siden der mange gutter mente det var helt groteskt og grusomt mef jenter over 170 :s men når jeg leste det her så fikk selvtilliten en boost :D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne likt å være litt lavere, har komplekser med å være "så høy". Så synes det er fint å høre at det er menn som liker damer med litt høyde også, selv føler jeg meg som en dinosaur når jeg går på høye hæler og unngår det helst. Kanskje fordi jeg liker høye menn og vil føle meg liten, men når jeg har på meg hæler og er 185 ser jeg ned mot de fleste...

Anonymous poster hash: 72377...252
Skrevet

Hvor høye damer er det snakk om her? Hva er høyt?

Skrevet

180++

Jeg er 2m selv.

• 2 uker senere...
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Jeg er målt til 181, men får ofte inntrykk av at menn mannfolk flest foretrekker "små søte" jenter. Godt at smaken er forskjellig, og at noen liker oss høye også :)

AnonymBruker
Skrevet

høye damer er digge å pule på.

Anonymous poster hash: 149d5...a1c
Skrevet

Så jeg på 172 er.....lav?? :-)

Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Så jeg på 172 er.....lav?? :-)

For å være en norsk jente er det ganske høyt. Sjekk her (gjennomsnittshøyden til norske kvinner er omtrent 167 eller 168 cm). Man ser at gjennomsnittshøyden til norske kvinner er veldig stor sammenlignet med de fleste andre land.

Endret av Dude91
AnonymBruker
Skrevet

høye damer er digge å pule på.

Anonymous poster hash: 149d5...a1c

Og her har vi en av kremen på KG.

Anonymous poster hash: e7b56...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...