Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så ubehagelig å bli tatt på. Var i et langt forhold uten at vi tok på hverandre, kanskje derfor det varte en stund, men. Vi kunne gjerne vært venner som bodde sammen. Kan man bli glad i å kose og ta på hverandre? Jeg var i et annet forhold med en som tenkte på sex hele tide, tok nok i buksa mi når jeg laget middag eller tvang meg til p ha sex, fordi han hadde lett for å være utro som han sa, så da gjorde jeg som han bestemte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det høres slitsomt ut. Det må jo ligge noe psykisk bak? Får du hjelp?

Anonymous poster hash: 3ab44...3b2

Skrevet

Jeg synes det er så ubehagelig å bli tatt på. Var i et langt forhold uten at vi tok på hverandre, kanskje derfor det varte en stund, men. Vi kunne gjerne vært venner som bodde sammen. Kan man bli glad i å kose og ta på hverandre? Jeg var i et annet forhold med en som tenkte på sex hele tide, tok nok i buksa mi når jeg laget middag eller tvang meg til p ha sex, fordi han hadde lett for å være utro som han sa, så da gjorde jeg som han bestemte.

Det kommer an på oppførselen til den du er sammen med.

Er det en bra og trygg relasjon så vil jeg tro at de aller fleste kan lære dette.

Skrevet

hvis følelsene dine er riktige for den du velger å være sammen med, vil det fysiske være naturlig. da vil du ønske å henge og klenge, kose og ta på den personen. for meg høres det ut som du ikke har møtt den du ønsker å være sammen med enda :)

Skrevet

hvis følelsene dine er riktige for den du velger å være sammen med, vil det fysiske være naturlig. da vil du ønske å henge og klenge, kose og ta på den personen. for meg høres det ut som du ikke har møtt den du ønsker å være sammen med enda :)

Håper jeg får oppleve det, selv om det ser ekstremt mørkt ut :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...