AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Jeg driver og organiserer klærne, og lurer på hvilke kategorier jeg skal velge. Eller hvordan jeg skal legge bunkene med klær i skapet, sagt på en annen måte. Hverdagsklær Treningsklær Finklær Typisk sommerklær (shorts og kortermet skjorte med knapper) Varme gensere Varmt undertøy (stilongs og langermet undertøys skjorte) Boxer-shorts Sokker T-skjorter Belter bra? Anonymous poster hash: d55dd...439
Sunshine Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Jeg har sortert etter type klesplagg, og så legger jeg det jeg bruker mest foran. Sesongklær byttes ut med sesonger så nå har jeg bare vintertøy i skapet.
fresia Skrevet 27. februar 2014 #3 Skrevet 27. februar 2014 jeg har sortert klærne slik fra øverste hylle og nedover: 1. singletter, t-skjorter og andre kortermede topper 2. tynne gensere, collagegensere, skjorter 3. strikkede gensere, bukser, jumpsuits 4. jeans og shortser på stanga og hylla til høyre i skapet har jeg kjoler, skjørt o.l. i skuffen nederst har jeg undertøy, bikinier, treningstøy, nattøy og koseklær har også undertøy i en kurv og en svær kasse under senga med flere klær + et klesstativ med penere klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå