AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Hva sier dere til et sånn overgrep fra folk som skal hjelpe?Anonymous poster hash: db6e4...c13
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 ????????????? Anonymous poster hash: f9b0e...60d 2
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Du kunne muligens fortelle hva som kunne være årsaken til at dette skulle blitt sagt. Jeg kan ikke tro at en fagperson sier slikt i ramme alvor. 16
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Tror nok du har misforstått noeAnonymous poster hash: 6aee0...064 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Nei det er fakta at enkelte som jobber der aldri skulle fått vært i nærheten av sårbare sjeler. Sambo avslo selvfølgelig. Heldigvis er han av den rette sorten. Det kunne gått verre. Men likevel, hva gjør man når folk som skal hjelpe svikter? Jeg føler de ser på meg som en trussel og har lagt meg for hat..Anonymous poster hash: db6e4...c13
Gjest Eurodice Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Nei det er fakta at enkelte som jobber der aldri skulle fått vært i nærheten av sårbare sjeler. Sambo avslo selvfølgelig. Heldigvis er han av den rette sorten. Det kunne gått verre. Men likevel, hva gjør man når folk som skal hjelpe svikter? Jeg føler de ser på meg som en trussel og har lagt meg for hat..Anonymous poster hash: db6e4...c13 Dette er veldig vagt. Kan du ikke like gjerne fortelle bakgrunnen for at dette skulle ha blitt sagt? 8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Nei det er fakta at enkelte som jobber der aldri skulle fått vært i nærheten av sårbare sjeler. Sambo avslo selvfølgelig. Heldigvis er han av den rette sorten. Det kunne gått verre. Men likevel, hva gjør man når folk som skal hjelpe svikter? Jeg føler de ser på meg som en trussel og har lagt meg for hat..Anonymous poster hash: db6e4...c13 LOL. Det der har aldri skjedd. Nå må du komme med en skikkelig forklaring her. Anonymous poster hash: 34a27...023 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Hva er DPS ? Distrikts Psykiatrisk Senter Anonymous poster hash: 6aee0...064
Fråde Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 Det kan jeg vanskelig forestille meg. Om det skulle stemme er det jo helt hårreisende. Hva "eksakt" sa denne psykologen, ts?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Personen som jobber der sa at det hadde de lært på psykologistudiet at det skulle være en mulighet. Ikke nok med det de har prøvd å spleise søsteren min og sambo også. De sier at hun er "høyere" enn meg..Anonymous poster hash: db6e4...c13
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Personen som jobber der sa at det hadde de lært på psykologistudiet at det skulle være en mulighet. Ikke nok med det de har prøvd å spleise søsteren min og sambo også. De sier at hun er "høyere" enn meg..Anonymous poster hash: db6e4...c13 Tull og tøys. Du må slutte å bruke forumet til å spre usannheter om dette DPS-et. Anonymous poster hash: 075c7...da2 9
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Da slutter jeg i denne tråden. Jeg har lagt frem hva som er hendt. Så får det være opp til hver enkelt om hva dere vil tro. Anonymous poster hash: db6e4...c13
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 For folk som ikke har mye kjennskap til DPS og psykiatrien har vondt for å tro alt det absurde som blir sagt og som man blir utsatt for. Det er ofte utrolig men sant. Og så bruker folk å skylde på at siden de har en diagnose, så må det være noe rart med dem og ikke DPS. Det er faktisk ikke alltid sånn. Godtroende folk ville fått sjokk om de opplevde selv alt det gærne de klarer å lire av seg på slike plasser. Anonymous poster hash: 37428...7ec 6
Betty Blue Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Nei det er fakta at enkelte som jobber der aldri skulle fått vært i nærheten av sårbare sjeler. Sambo avslo selvfølgelig. Heldigvis er han av den rette sorten. Det kunne gått verre. Men likevel, hva gjør man når folk som skal hjelpe svikter? Jeg føler de ser på meg som en trussel og har lagt meg for hat..Anonymous poster hash: db6e4...c13 Jeg tror ikke du skal ta det din samboer sier for god fisk akkurat her . For jeg regner med at du ikke var til stede. Nå vet jeg ikke hva som feiler samboeren din, men hadde han ikke hatt deg og ikke hatt noen alvorlig lidelse, men hatt et savn etter en sexpartner eller kjæreste i livet- så hadde det naturligvis ikke vært noe galt i å forsøke å få dette.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 For folk som ikke har mye kjennskap til DPS og psykiatrien har vondt for å tro alt det absurde som blir sagt og som man blir utsatt for. Det er ofte utrolig men sant. Og så bruker folk å skylde på at siden de har en diagnose, så må det være noe rart med dem og ikke DPS. Det er faktisk ikke alltid sånn. Godtroende folk ville fått sjokk om de opplevde selv alt det gærne de klarer å lire av seg på slike plasser. Anonymous poster hash: 37428...7ec Dette sier jeg meg enig i. Har hatt familiemedlem som har vært innlagt. Var vitne til litt av hvert på besøk der.. Anonymous poster hash: 79898...444 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Dersom man ønsker å klage på behandling kan man sende denne til Fylkesmannens helseavdeling/Fylkeslegen, gjerne med kopi til DPS-leder, eventuelt også Kontrollkommisjonen. Anonymous poster hash: 075c7...da2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Dersom man ønsker å klage på behandling kan man sende denne til Fylkesmannens helseavdeling/Fylkeslegen, gjerne med kopi til DPS-leder, eventuelt også Kontrollkommisjonen.Anonymous poster hash: 075c7...da2 For de kommer ikke til å bruke det som dasspapir... Anonymous poster hash: af760...503
Gjest Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep! Ann Christin - MOD -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå