Gå til innhold

The big bang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ikke TvNorge starte med nye episoder nå? Men det er vel sesong 7 som sendes nå? Den har jo gått.

Eller har jeg dejavu?

Anonymous poster hash: 129b8...79d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sesong 7 er siste sesongen, det er den som går i USA nå. TV Norge har pleid å sende ca en uke etter episoden er vist i USA, men det har jo vært en pause på alle serier i USA nå pga OL. Starter opp igjen denne uka.

Anonymous poster hash: fd147...33e

Skrevet

Starter i kveld

Skrevet

Men i følge TvNorge så sendte de sesong 7 fra 1 oktober 2013. Og sesong 7 er det da mye av på bla youtube. Jeg er sikker på at jeg har sett det før.

I følge tvguiden så er det en gammel episode som sendes i dag, ikke ny sesong.

Har jeg blitt helt gal her? Er så sikker på at jeg har sett sesong 7.

Anonymous poster hash: 129b8...79d
Skrevet

Sesong 7 startet 26.september i USA og 1.oktober på TV Norge. (De har tydeligvis forstått at det er greit å vise serien rett etter premiere her i Norge).

USA har hatt en pause rundt juletider, i deler av januar og nå under OL, så imorgen går episode 17 av sesong sju i USA, denne dukker nok opp på TV Norge ganske snart. (Men TV Norge kan ikke vise episodene før de er vist i USA derfor kjører de repriser).

Så ja du har nok sett mye av sesong sju, men ikke alt. Og det er naturlig at det ligger ting på YouTube fra episode 1-16, men episode 17-24 er fremdeles ikke vist.

Skrevet

Sesong 7 er siste sesongen, det er den som går i USA nå. TV Norge har pleid å sende ca en uke etter episoden er vist i USA, men det har jo vært en pause på alle serier i USA nå pga OL. Starter opp igjen denne uka.

Det er ikke bestemt at det er siste sesongen, det er bare da kontrakten går ut. Vist dem gjør det bra nok kan dem skrive ny kontrakt og lage flere sesonger, syns å huske at jeg leste dem ville lage opp til sesong 10

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Med siste sesong lengre opp mente jeg nyeste, kanskje litt feil valg av ord... :)

Er glad det blir flere sesonger, men håper kvaliteten tar seg opp igjen, akkurat nå synes jeg det er litt opp og ned, noen episoder jeg digger, andre gir meg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...