AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Melding nummer to fra en Tindermatch lød som følgende: "du har fine pupper" (jeg har ingen bilder der puppene er veldig fremtredende/ii fokus), men de er jo med der jeg er. Tror virkelig (noen) av dere gutter at en jente blir smigret og at det "blir noe på deg" av en slik kommentar? Anonymous poster hash: d1e8a...e93 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Noen av oss gjør nok dessverre det. Resten av oss skammer oss dypt og inderlig over å dele kjønn med disse. Anonymous poster hash: ddc63...391 6
Meandro Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Hva får deg til å tro at han tenkte å sjarmere deg?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Hva får deg til å tro at han tenkte å sjarmere deg? Hva hadde du ment med en slik kommentar? Jeg tviler vel på at han trykket "liker" og håpet på en match BARE for å fortelle meg hva han synes om puppene mine. Anonymous poster hash: d1e8a...e93 1
Meandro Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Hva hadde du ment med en slik kommentar? Jeg tviler vel på at han trykket "liker" og håpet på en match BARE for å fortelle meg hva han synes om puppene mine. Anonymous poster hash: d1e8a...e93 Jeg hadde sikkert ment det jeg sa, akkurat som jeg kunne komplimentert antrekket til ei jente, uten at jeg nødvendigvis syntes jenta sto i stil med det. Det var vel bare en bemerkning gjort der og da som du tydeligvis legger mer i enn han.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Jeg hadde sikkert ment det jeg sa, akkurat som jeg kunne komplimentert antrekket til ei jente, uten at jeg nødvendigvis syntes jenta sto i stil med det. Det var vel bare en bemerkning gjort der og da som du tydeligvis legger mer i enn han. Jeg legger overhode ingenting i det, (jeg har ikke svart han noe mer) annet enn at jeg synes det er meget spesielt å kommentere puppene til ei jente omtrent før man har sagt hei.Anonymous poster hash: d1e8a...e93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå