AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Noen som har sett, i så fall hva synes du? Hvilke filmer liker/misliker du ellers? (lettere å vite hva jeg selv ville syntes, om folk skriver litt om hvilke preferanser de har) Pål Sverre Hagen er jeg svak for. Han som spilte i "Nord" er morsom. Så jeg vil nok se denne.. Uten svære forhåpninger, for den virker jo litt rar.. Men ja, hva synes dere? Anonymous poster hash: ae4ea...005
Fuglen Skrevet 9. mars 2014 #2 Skrevet 9. mars 2014 Jeg har sett den. Synes den var bra, men ikke en ny favoritt-film. Morsom, ganske svart og morbid humor. Typisk norsk film, men med mye bedre effekter og kinematografi enn tidligere norske filmer. Jeg synes Pål Sverre Hagen gjorde en bra jobb, til tross for noe lunken kritikk. Han var liksom litt annerledes enn alle andre skurker Verdt å se!
Fuglen Skrevet 9. mars 2014 #3 Skrevet 9. mars 2014 Ellers, noen filmer jeg elsker: Dallas Buyers Club, Oldboy, The Intouchables, House of Flying Daggers, 300, Despicable Me, Spirited Away, Mud Noen filmer jeg ikke liker: 300 days of summer, Mamma Mia, Up in the air
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå