AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 Jeg lever også i den virkelig verden. Og der kan man fortelle om sine erfaringer og standpunkter. Og ja, jeg mener man må være rimelig oppmerksomhetssyk om man har behov for å annonsere at man har begynt å planlegge å gifte seg. Annonser man at man har begynt å lete etter ny jobb også? I min omgangskrets pleier vi å vente til vi faktisk har er jobbtilbud før vi sprer det til hele verden.Anonymous poster hash: 7e943...119 Anonymous poster hash: e084c...a83 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 Anonymous poster hash: e084c...a83 Det tenker jeg også om folk som snakker om å "annonsere forlovelsen". Anonymous poster hash: 7e943...119
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2014 #23 Skrevet 28. februar 2014 Det tenker jeg også om folk som snakker om å "annonsere forlovelsen". Anonymous poster hash: 7e943...119 Hihihihi. For et snevert liv du må ha Anonymous poster hash: e084c...a83 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #24 Skrevet 1. mars 2014 Hihihihi. For et snevert liv du må ha Anonymous poster hash: e084c...a83 Hvis man ikke lar seg begeistre av små detaljer i andre folks liv, har man et snevert liv? Hva slags bakvendt logikk er det? Jeg er opptatt av litt større spørsmål i verden. Det betyr ikke at jeg ikke deltar i brylluper jeg blir invitert i osv, men det er faktisk ikke verken nyhetsverdig eller sensasjonelt at folk tar planmessige avgjørelser for sine parforhold. Anonymous poster hash: 7e943...119
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #25 Skrevet 1. mars 2014 Men kjære deg, er deg ikke i dag (1 mars) mange har som frist for å sette ferien sin da? Håper dere ikke har noen nære som jobber helger, eller som må reise et stykke, for da kan det jo rett og slett hende de ikke kan komme i bryllupet deres KUN fordi de ikke får fri fra jobb fordi fristen for feriedager er ute a Jeg hadde blitt kjempelei meg om dette skjedde meg med noen nære jeg virklig hadde lyst å dele dagen med! (Ja noen HAR faktisk jobber som man ikke bare kan si "Jeg må ha fri da og da") Be ham få fingeren ut med en gang! Enten får han ringe dem, eller så få han faktisk reise å besøke dem om han må gjøre det face to face! Dette MÅ ut av verden nå, ellers vil det bare bli usikkerhet og uro imellom dere! 3 mnd går rasende fort!!!!!! Anonymous poster hash: e8ad6...b33 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå