AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1 Skrevet 25. februar 2014 Får kvinner avvisninger på lik linje med menn, eller er det som regel kvinnene som aviser mennene? Jeg er ei kvinne. Jeg er forundret over å ha blitt avvist masse.... Avvist og avvist... men i og med at jeg ikke har andre steder å finne partner på, så har jeg møtt en haug med folk fra nettet. Jeg får høre at menn får lite respons på nettet, og at de har så og si ingen andre tilbud. Og dermed er jeg sjokket over at en mann velger å gi helt slipp på ei kvinne med en gang etter ett møte foreks.... uten å ligge det litt på is og tenke litt mer igjennom det.... Jeg mistenker at ved nettdating, så har menn en del tilbud også. Er det andre kvinner her inne som har blitt avvist etter date via nettdating? Er det menn her inne som kan fortelle at de får en del tilbud fra kvinner på nettdatingen? Nå sier jeg ikke dette fordi at jeg mener at menn bør være desperate etter å beholde ei kvinne de ikke vil ha. Men jeg tror at de er mindre redde for å gi slipp hvis de har andre tilbud der ute. Anonymous poster hash: f975c...6d8
Gjest Teta Skrevet 25. februar 2014 #2 Skrevet 25. februar 2014 Nettdating er generelt vanskelig. Man er kanskje ikke like "forpliktet", og opplever dermed avvisning desto oftere.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #3 Skrevet 25. februar 2014 Trådstarter: jeg merker at de jeg kommer lengst med, er de menn jeg skriver en stund med, blir venner med på facebook før vi møtes... for da blir vi liksom mer kjent....via familiebilder, osv... og føler plutselig at vi kjenner hveandre. Mens de som ikke havner dit blir jeg lettere avvist av.... Anonymous poster hash: f975c...6d8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #4 Skrevet 25. februar 2014 Ikke det du spurte om, men er det ikke bedre å bli avvist med en gang, enn å senere finne ut at de kun fant deg god nok for samleie? Jeg regner med det er et seriøst forhold du er ute etter.Anonymous poster hash: e2850...0bc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #5 Skrevet 25. februar 2014 Ikke det du spurte om, men er det ikke bedre å bli avvist med en gang, enn å senere finne ut at de kun fant deg god nok for samleie? Jeg regner med det er et seriøst forhold du er ute etter.Anonymous poster hash: e2850...0bc Trådstarter: ja det er jo det.... men på en måte føles det ganske hardt å bli avvist med en gang..... Rart... Det er liksom bedre å ikke bli , og få vite at jeg er god nok til sex foreks.... Men egentlig... jeg er jo ikke ute etter sex, og da føler jeg meg lurt.... Sant det. Anonymous poster hash: f975c...6d8 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #6 Skrevet 25. februar 2014 Får kvinner avvisninger på lik linje med menn, eller er det som regel kvinnene som aviser mennene? Jeg er ei kvinne. Jeg er forundret over å ha blitt avvist masse.... Avvist og avvist... men i og med at jeg ikke har andre steder å finne partner på, så har jeg møtt en haug med folk fra nettet. Jeg får høre at menn får lite respons på nettet, og at de har så og si ingen andre tilbud. Og dermed er jeg sjokket over at en mann velger å gi helt slipp på ei kvinne med en gang etter ett møte foreks.... uten å ligge det litt på is og tenke litt mer igjennom det.... Jeg mistenker at ved nettdating, så har menn en del tilbud også. Er det andre kvinner her inne som har blitt avvist etter date via nettdating? Er det menn her inne som kan fortelle at de får en del tilbud fra kvinner på nettdatingen? Nå sier jeg ikke dette fordi at jeg mener at menn bør være desperate etter å beholde ei kvinne de ikke vil ha. Men jeg tror at de er mindre redde for å gi slipp hvis de har andre tilbud der ute. Anonymous poster hash: f975c...6d8 Jeg er kvinne og blir også avvist. Jeg tar ikke lengre initiativ til å bli kjent med menn og dating generelt, men regner med jeg hadde fortsatt å blitt avvist om jeg gjorde det. Nå som jeg er passiv blir jeg ignorert og tilsidesatt. Jeg har også lagt merke til at menn tror kvinner vasser i tilbud, men det gjelder altså ikke meg. Heller ikke venninnene mine, med unntak av 1-2 stk som er veldig pene og utadvendte. Sist jeg ble avvist var det med en fra sukker. Vi skrev med hverandre via facebook og sms i 7-8 mnd før vi møttes (bodde ikke samme by) og jeg ble avvist etter 1 date. Jeg var interessert i å bli bedre kjent med han og var åpen for det, men han avviste meg kjølig og kontant. Anonymous poster hash: 5b3e7...020 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #7 Skrevet 25. februar 2014 Slik er det meg også. Jeg får via nettet høre: wowwwwwwww du er drømmeprinsesse! Du er utrolig sjarmerende og uimotståelig kjempepen..!!!!! Og så blir jeg dumpet kaldt når jeg møter de, eller blir jeg forsøkt brukt til bare sex. Så det ser jo ikke ut til at menn gidder å løfte en liten finger for å holde på meg . Skulle tro de hadde stort utvalg Anonymous poster hash: f975c...6d8
sjonkelrolf Skrevet 25. februar 2014 #8 Skrevet 25. februar 2014 Sist jeg ble avvist var det med en fra sukker. Vi skrev med hverandre via facebook og sms i 7-8 mnd før vi møttes (bodde ikke samme by) og jeg ble avvist etter 1 date. Jeg var interessert i å bli bedre kjent med han og var åpen for det, men han avviste meg kjølig og kontant. Anonymous poster hash: 5b3e7...020 Sånn er det. Husker jeg var på date med en jente for lenge siden. Syntes hun virket grei, vi hadde en lett og ledig tone da vi møttes. Kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent med henne. Men, hun ville det altså annerledes. Synes det var litt synd, men vil man ikke så vil man ikke, man kan ikke tvinge folk til å bli bedre kjent hvis de ikke vil. Klart, jeg gikk ikke rundt og deppet. Sendte bare et "den er grei, lykke til videre"-svar, og tenkte ikke så mye mer over det.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #9 Skrevet 25. februar 2014 Får kvinner avvisninger på lik linje med menn, eller er det som regel kvinnene som aviser mennene? Jeg er ei kvinne. Jeg er forundret over å ha blitt avvist masse.... Avvist og avvist... men i og med at jeg ikke har andre steder å finne partner på, så har jeg møtt en haug med folk fra nettet. Jeg får høre at menn får lite respons på nettet, og at de har så og si ingen andre tilbud. Og dermed er jeg sjokket over at en mann velger å gi helt slipp på ei kvinne med en gang etter ett møte foreks.... uten å ligge det litt på is og tenke litt mer igjennom det.... Jeg mistenker at ved nettdating, så har menn en del tilbud også. Er det andre kvinner her inne som har blitt avvist etter date via nettdating? Er det menn her inne som kan fortelle at de får en del tilbud fra kvinner på nettdatingen? Nå sier jeg ikke dette fordi at jeg mener at menn bør være desperate etter å beholde ei kvinne de ikke vil ha. Men jeg tror at de er mindre redde for å gi slipp hvis de har andre tilbud der ute. Anonymous poster hash: f975c...6d8 Jeg er tyveårene og har prøvd de store nettdating sidene uten hell. Sendte ut flere brev til jenter jeg enten likte bildene eller profilteksten til, men ingen av dem svarte. Så for min del er nettdating umulig. Jeg får ikke svar eller meldinger fra andre. Anonymous poster hash: fbff6...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #10 Skrevet 25. februar 2014 På nettdating ble jeg dumpet etter 1 date de 2 gangene jeg datet out of my league. Ellers var det vel jeg som var mest skeptisk og trengte vel ikke stort mer enn 1 date for å vite om det var interessant å møte han igjen eller ikke. Det ble mange første dater. Er ikke lett det der, jeg møtte mange kjekke menn, hadde mange kjekke dater, men .. om man går inn for det, så kan man ha det kjekt med folk flest liksom, og det gjorde jeg på de fleste dater, men så aldri hensikten å møtes igjen så lenge jeg ikke følte noe spes kjemi med vedkommende. For det er det det kommer ann på, kjemi, kjemi og atter kjemi. I den tanken forstår jeg ikke hvorfor gidder å skive i en halv evighet først - man bygger seg opp en forventing - og fallet blir dertil større. Det er først nå man møtes man merker om man har kjemi med personen. Ikke før. Anonymous poster hash: 0e268...1fe
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #11 Skrevet 25. februar 2014 Det værste av alt er at jeg blir dumpet av menn som jeg synes er ikke pene...... Men jeg gir de en sjanse til å bli kjent ofte, men så blir jeg dumpet av menn som jeg mener er styggere enn meg selv å se til ...Anonymous poster hash: f975c...6d8 1
sjonkelrolf Skrevet 25. februar 2014 #12 Skrevet 25. februar 2014 Det værste av alt er at jeg blir dumpet av menn som jeg synes er ikke pene...... Men jeg gir de en sjanse til å bli kjent ofte, men så blir jeg dumpet av menn som jeg mener er styggere enn meg selv å se til ...Anonymous poster hash: f975c...6d8 Og hva annet forventer du, hvis de ikke føler at dere er match? Utseende er ikke alt. Som jeg pleier å si, hjelper ikke å være pen hvis man har en råtten personlighet, da er man stygg i andres øyne samme hva. 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #13 Skrevet 25. februar 2014 Og hva annet forventer du, hvis de ikke føler at dere er match? Utseende er ikke alt. Som jeg pleier å si, hjelper ikke å være pen hvis man har en råtten personlighet, da er man stygg i andres øyne samme hva. Njaa, forbausende mange menn tar til takke med de utroligste skavanker i personligheten så lenge det andre (utseendet) kompenserer tilstrekkelig. Anonymous poster hash: c88b6...27d 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #14 Skrevet 25. februar 2014 Njaa, forbausende mange menn tar til takke med de utroligste skavanker i personligheten så lenge det andre (utseendet) kompenserer tilstrekkelig. Anonymous poster hash: c88b6...27d Enig, menn tenker bare på utseendet. Anonymous poster hash: 5c75e...066 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #15 Skrevet 25. februar 2014 Njaa, forbausende mange menn tar til takke med de utroligste skavanker i personligheten så lenge det andre (utseendet) kompenserer tilstrekkelig. Anonymous poster hash: c88b6...27d Du vet at ikke alle ser etter det samme som deg? Så for de kan de passe utmerket sammen både med personlighet og tiltrekkelse. Enig, menn tenker bare på utseendet. Anonymous poster hash: 5c75e...066 Idiotisk påstand. Tror du virkelig alle menn der ute tenker på det? Anonymous poster hash: fbff6...8dc 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #16 Skrevet 25. februar 2014 Og hva annet forventer du, hvis de ikke føler at dere er match? Utseende er ikke alt. Som jeg pleier å si, hjelper ikke å være pen hvis man har en råtten personlighet, da er man stygg i andres øyne samme hva. jeg vil påstå at menn er mer opptatt av utseende enn oss damer. Grunn er at menn som overhode ikke er pen er svært opptatt av å prate om utseende.... Jeg får høre utifra mine bilder på nettet at jeg er smellpen men blir jo dumpet in real. De som dumpet meg sier at jeg er pen, og hyggelig men at vi er forskjellige. Kan dette være en unnskyldning ? At sannheten ligger på at utseende var ikke som forventet eller noe? Vet ikke...men jeg tenker sånn. Fotomodell konkurranse huffAnonymous poster hash: f975c...6d8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #17 Skrevet 25. februar 2014 jeg vil påstå at menn er mer opptatt av utseende enn oss damer. Grunn er at menn som overhode ikke er pen er svært opptatt av å prate om utseende.... Jeg får høre utifra mine bilder på nettet at jeg er smellpen men blir jo dumpet in real. De som dumpet meg sier at jeg er pen, og hyggelig men at vi er forskjellige. Kan dette være en unnskyldning ? At sannheten ligger på at utseende var ikke som forventet eller noe? Vet ikke...men jeg tenker sånn. Fotomodell konkurranse huffAnonymous poster hash: f975c...6d8 Er ikke alltid folk sier det de mener vet du. Representerer bildene dine hvordan du ser ut i virkeligheten eller er det sånne fotograf-bilder hvor du er dolla opp til det ugjenkjennelige? Anonymous poster hash: 1f62a...635 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #18 Skrevet 25. februar 2014 Enig, menn tenker bare på utseendet. Anonymous poster hash: 5c75e...066 Ikke bare, men for folk flest så er det nødvendig at man er fysisk tiltrukket av hverandre. Tror ikke dette er noe som gjelder menn spesifikt egentlig. Dere kan nekte for det så mye dere vil, men innerst inne så går dere nok like mye etter utseende som oss menn. Anonymous poster hash: 1f62a...635
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #19 Skrevet 25. februar 2014 Du vet at ikke alle ser etter det samme som deg? Så for de kan de passe utmerket sammen både med personlighet og tiltrekkelse. Eh nei, enkelte jenter (og menn) har personligheter som en rett og slett ikke kan finne overkommelige i den minste grad. Du tok nok grundig feil der. Anonymous poster hash: c88b6...27d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #20 Skrevet 25. februar 2014 For å svare på spørsmålet rettet mot menn i tråden så kan jeg vel bare si det sånn at det er sjeldent man får noe som helst av tilbud på nettdating, med mindre man er ekstremt kjekk. Vi må altså gjøre mesteparten av jobben selv, og selv da så er det vel gjennomsnittlig kun 10-20% som i det hele tatt gidder å svare. Men det betyr fortsatt ikke at vi tar til takke med hva som helst. Anonymous poster hash: 1f62a...635 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå