Gå til innhold

Er dette gøy for barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er tante til et søskenpar. Ei jente på seks og en gutt på ni. Da jeg selv var barn, var jeg på teknisk museum i Oslo, og husker godt hvor utrolig morsomt jeg syns det var. Men det er jo en stund siden! Nå har jeg veldig lyst til å ta med tantebarna mine dit, men tror du barn i disse dager vil syns det er gøy der? Jeg har jo ikke vært der på mange mange år, så vet jo ikke helt hvordan det er der lengre...

Har du hatt med barn på Teknisk museum de siste årene? Syns de det var gøy?

Anonymous poster hash: b8905...4c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna elsker teknisk museum! :)

Anonymous poster hash: a55fa...6a7
  • Liker 3
Skrevet

Har ikke vært der på leng jeg heller (ca 5 år eller noe) men da storkoste mine tantebarn seg i hvert fall. Og dine tantebarn er jo relativt store så de kommer sikkert til å finne noe de liker der :) Mine var litt mindre og syntes enkelte ting var litt skummelt...

Skrevet

Takk for svar dere :)

Skrevet

Kjelleren er helt klart best, der kan de gjøre ting. Sjekk nettsiden, de har ofte ting som skjer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er for gammel til å dra dit med egne foreldre og noen år for ung til at jeg har egne barn, men Teknisk Museum er akkurat like bra som før. Jeg var der i forbindelse med et arrangement i høst, og det var like mange barn der som før. Det hadde det også tilsynelatende like gøy som vi som nå er voksne hadde det der i vår tid :)

Anonymous poster hash: ce2a6...da8
Skrevet

Takk for svar og tips dere!

Skrevet

Jeg var der i sommer med en treåring, hun syns det var helt topp. Hun var for liten for endel ting, vil tro det er enda morsommere for de som er litt større :)

• Liker 1
Skrevet

Nevøene mine er 6 og 11 og de storkoser seg der :)

Anonymous poster hash: a3e11...84d
Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Teknisk museum er fortsatt gøy!

Skrevet

Det er kjempearti ja!

Anonymous poster hash: c8263...01c
Skrevet

Jeg har også hatt med unger på 7-9 dit og de syntes det var gøy :)

Skrevet

Takk for alle svar! Da skal jeg invitere dem med dit :)

Etter som jeg husker så er det jo ganske så stor der... Hva syns barna var morsomst å se på/prøve?

Skrevet

Jeg er der ofte med en på 3 og ei på 7, og de elsker det begge to. I kjelleren er det ting man kan trykke på og prøve (stetoskop og kropp, holde en ball oppe i lufta ved å blåse på den osv) og det er mest stas, der kan vi gjerne bruke to-tre timer. I de andre etasjene er det utstillinger, og det er ikke så gøy, så de pleier vi å hoppe over innimellom.

Skrevet

Jeg er der ofte med en på 3 og ei på 7, og de elsker det begge to. I kjelleren er det ting man kan trykke på og prøve (stetoskop og kropp, holde en ball oppe i lufta ved å blåse på den osv) og det er mest stas, der kan vi gjerne bruke to-tre timer. I de andre etasjene er det utstillinger, og det er ikke så gøy, så de pleier vi å hoppe over innimellom.

Takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...