Gå til innhold

"Beste tampong"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken tampong absorberer mest? Blør som en foss.. Blør gjennom nattbind og "libresse super" (på én gang).

Anonymous poster hash: f5c96...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke bind og tamponger er nok, er det på tide å søke legehjelp og få målt blodprosenten samtidig.

Anonymous poster hash: 1df15...900
Skrevet

Nei, blodprosenten er fin, er ikke mer slapp enn jeg har pleid. Har erfaring med lav blodprosent.

Men er den tampongen noe bra? Etter et par timer, lekker det. Er ob bedre?

Anonymous poster hash: 93ad5...0d5

Skrevet

Du velger tampongstørrelse utifra blødningsmengden, så rosa eller grønn ob burde holde. Du skal uansett bytte tampong seinest hver fjerde time.

Har ikke erfaring med Libresse sine tamponger, men grønn ob er den største typen, tror den heter extra plus eller extra super eller noe sånt, så du kan jo prøve de.

Skrevet

Men er den stooor? Jeg er ikke så stor der nede. Får inn rosa libresse, men tør ikke bruke for stort heller :P kanskje jeg bare får bytte veldig ofte...

Gjest avocadoen
Skrevet

Men er den stooor? Jeg er ikke så stor der nede. Får inn rosa libresse, men tør ikke bruke for stort heller :P kanskje jeg bare får bytte veldig ofte...

Tør ikke bruke stor? Hva er det for noe tull da? Kjøp en stor tampong og så stapper du den inn. Blør du mye så får du den inn . Du blir heller ikke videre av en tampong

Skrevet

Får du den ikke inn, så får du den ikke inn.

Jeg bruker selv Ellen mini siden jeg sliter med å få inn større tamponger. Før blødde jeg nok til at jeg kunne brukt normal eller super de første dagene, men jeg fikk dem ikke inn så jeg måtte bare bytte oftere.

Nå blør jeg ikke lenger like mye som før, så det holder med mini og jeg bytter hver gang jeg må på do.

• Liker 1
Skrevet

Men er rosa ob større enn rosa libresse? Har kun brukt libresse i det siste. Gidder ikke kjøpe ny type om det er det samme :) men synes å huske at ob er litt større?

Skrevet

Har som sagt ikke erfaring med Libresse, så jeg aner ikke om rosa libresse og rosa ob er like, men du kan likegjerne kjøpe en pakke rosa ob og teste det ut. De er ikke spesielt dyre egentlig, og om du går på en Remabutikk så har de 4 for 3 på alle kvinneprodukter, så du kan kjøpe bind, tamponger og truseinnlegg og betale 3/4 av totalprisen. Kjekt når man skal teste nye tamponger ;)

Skrevet

Bind!

Anonymous poster hash: 1d62e...9c0
Skrevet

Grønn OB er de beste om du blør veeeldig mye. Er ikke så utrolig mye større enn de rosa, men de har jo den beste sugeevnen uansett. Jeg får sjeldent inn så mye mer enn den rosa, bruker alltid de blå ellers. Men har brukt den grønne et par ganger, og den går inn så lenge du blør såpass mye.

Forresten, jeg bruker nesten alltid Always sine bind, synes de holder på væske mye bedre enn libresse sine av en eller annen grunn.. Nå er det en stund sida jeg brukte bind sist, men det var etter en abort (Har ikke mensen ellers pga prevensjon.) og da blør man MYYYE. Jeg ville ikke bruke de gigantiske libresse-binda, for de ble så tykke at de gnagde..

Skrevet

Men er rosa ob større enn rosa libresse? Har kun brukt libresse i det siste. Gidder ikke kjøpe ny type om det er det samme :) men synes å huske at ob er litt større?

Nei, libresse sine er blå i normal :) Gule om de er sånne mini's og rosa om de er store supertamponger :fnise:

Skrevet

Det er de "supertampongene" jeg bruker, da. Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...